Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@04:11:12 GMT

عکس ؛ پیام جالب ستاره تیم‌ملی پس از جراحی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۶۹۰

عکس ؛ پیام جالب ستاره تیم‌ملی پس از جراحی

ستاره تیم ملی والیبال ایران پس از عمل جراحی کمر متنی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهرام محمودی ستاره تیم‌ملی والیبال ایران پس از عمل جراحی کمرش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی گذاشت.

شهرام محمودی نوشت:

داستان از جایی شروع شد که ۱۰ سال پیش به خاطر احساس ناراحتی کمرم رفتم دکتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از کلی پیگیری متخصص بهم گفت نمیتونی دیگه والیبال بازی کنی. خطرناکه برات. باید زود جراحی بشی. اولش خودمم باورم نمی‌شد … اما بعدش تصمیم گرفتم. گفتم این هدف منه. این چیزیه که من دوسش دارم. بخاطرش می‌جنگم واسه رسیدن بهش تمام تلاشمو می‌کنم.

واقعا تلاش کردم و رسیدم بهش. اما همیشه این درد همراهم بود و شد جزوی از وجودم.
اما خب بعضی وقت‌ها مثل یه همسایه بیگانه میشدو طوری اذیتم میکرد که باعث میشد نتونم تحمل کنم. اما زمانی که باهام راه میومد تمام سعی ام رو کردم که تا جایی که میتونم به تیمم کمک کنم. کم کم فاصله این اذیت کردن کمتر میشد. برای منی که زندگیم با والیبال آمیخته بود زنگ خطر بود. برای همین تصمیم گرفتم یه کم از تیم ملی فاصله بگیرم تا طول عمر این کهنه دردو یه کم بیشتر کنم.

در نهایت بعد از برگشت از بازی‌های انتخابی المپیک کم آورد. این همه سال باهام راه اومد. وقتش شده بود که منم به فکرش باشم. برای همین بعد از ۱۰ سال قدرت ذهنیم که باعث شده بود تا اینجا برسم تسلیم تیغ جراحی شد. اما خدارو شکر میکنم که همه چیز خوب پیش رفت؛ و منم دیگه با این کهنه رفیق خدافظی کردم و یه صفحه جدید تو زندگیم باز کردم

و دوباره بلند میشمو تمام تلاشمو میکنم برای موفقیت‌های بیشتر. در آخر از تمام کسانی که تو این مسیر همراهم بودن و جویا‌ی حالم بودن تشکر میکنم. مرسی برای همه‌ی انرژی‌های مثبتتون.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران شهرام محمودی والیبال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!