Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورداری، لژیونر هندبال ایران که در فصل ۲۰۱۹ _ ۲۰۲۰ در لیگ آزوبال اسپانیا مشغول بود، موفق شد در بین ۱۰ دروازه‌بان برتر این فصل از لیگ قرار بگیرد. وی در این فصل برای تیم گوادالاراخا بازی کرد و به عنوان نهمین دروازه‌بان از لحاظ تعداد سیو و بالاتر از وارگاس دروازه‌بان تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به عنوان دومین دروازه‌بان لالیگا از لحاظ درصد سیو قرار گرفت.

این آمار از سوی سایت رسمی لیگ برتر هندبال اسپانیا اعلام شده و برخورداری توانسته با عملکرد خوبی که داشته، در بین برترین‌های پست خود قرار بگیرد.  

منبع: فدراسیون هندبال برچسب‌ها هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هندبال هندبال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان