Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با تاکید بر فعالیت مجلس یازدهم در تراز انقلاب اسلامی گفت: پیام مقام معظم رهبری به منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان منشور راهبردی مجلس تراز انقلاب اسلامی است. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، ظهر امروز در نشستی با گرامیداشت یاد شهدای مجلس شورای اسلامی  به نقش مهم مجلس در جامعه پرداخت و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به مجلسی در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، موفقیت مجلس شورای اسلامی را در گرو تلاش‌های مخلصانه در عرصه قانون‌گذاری و خدمت به نظام، به ویژه در عرصه‌های  اقتصادی و فرهنگی دانست و با استناد به پیام مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: پیام مقام معظم رهبری به منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان منشور راهبردی مجلس تراز انقلاب اسلامی است و نقشه راه موفقیت و سربلندی آن مجلس می‌باشد.

امام جمعه بوشهر آسیب شناسی، تجربه اندوزی و عبرت گیری از ادوار گذشته مجلس برای منتخبان مجلس یازدهم را یکی از عوامل موفقیت در امر سلامت نمایندگی دانست و عنوان کرد: اسلامیت، ولایتمداری، مراعات تقوا و اخلاق نمایندگی، استکبارستیزی، مردم‌داری و مردم‌مداری و مردم‌یاری و  تعامل کارآمد با قوای دیگر، پژوهش و دانش قانون‌گذاری، عاقبت اندیشی و آخرت‌گرایی، مراعات جدی مبانی امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری و اصول اساسی انقلاب، نظارت کارآمد در اجرای امور از اصول اساسی مجلس در تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید خود را هزینه انقلاب و مجلس تراز انقلاب اسلامی کنند و همچون سردار سلیمانی در عرصه دفاع مقدس، سلیمانی‌ها در حوزه مجلس شورای اسلامی باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه پیشرفت باید توام با عدالت و آینده نگری باشد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه بنیادین ابلاغی مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» در دهه پیشرفت و عدالت باید منظومه فکری و اجرایی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید تمامی قوانین و موازین نظارت از منظر پیشرفت و پیوست نگاری فرهنگی ملاحضه شود،
اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهار سال دوره نمایندگی خود باید چهار سال رضایت خدا را به دست بیاورند و با سربلندی پاسخگوی محضر عدل الهی باشند.

امام جمعه بوشهر: مجلس تراز انقلاب اسلامی تشکیل شود ترکیب کامل اعضای هیئت‌رئیسه مجلس یازدهم + جدول اسامی قالیباف با 230 رأی رئیس مجلس یازدهم شد

امام جمعه بوشهر  با تاکید بر فعالیت مجلس یازدهم در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی بیش از آنی که نگاهشان به آغاز مجلس باشد، باید همواره نگاهشان به رضایت الهی در پایان دوره چهار ساله آن باشد.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس تراز انقلاب اسلامی تراز انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری امام جمعه بوشهر مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: این همایش در راستای پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی برش استان فارس برگزار و کلان مسایل پنج گانه مهم استان در حضور نماینده ولی فقیه مورد بررسی و تبادل نظر جدی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در این نشست دو موضوع مسجد به عنوان کانون هویت ساز در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و بحث جوانی جمعیت را هم به صورت ویژه و با حضور کارشناسانی از کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با بیان این که شبکه امامت جمعه استان فارس بزرگترین شبکه امامت جمعه در کشور است، گفت: در استان فارس ۷۵ پایگاه امامت جمعه داریم که ذیل یازده قرارگاه فعالیت می‌کنند.

در حاشیه این همایش از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس از خدمات چند ساله امامان جمعه بخش گله دار و ارد که در این جایگاه بازنشسته شدند تجلیل و قدردانی شد.

همچنین گزارشی نیز از فعالیت‌های دوساله قرارگاه اعتلای نظام خانواده شهرستان سپیدان ارائه و از ۷ نفر از مدرسان حوزه خانواده در این قرارگاه تجلیل شد.

در گردهمایی ائمه جمعه استان فارس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، امور مساجد و مدیرکل اجتماعی استانداری فارس حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان