Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@07:31:15 GMT

فولادی‌ها برای سومین بار تست کرونا دادند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۹۱۵

فولادی‌ها برای سومین بار تست کرونا دادند

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای سومین بار تست کرونا دادند.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، صبح امروز برای سومین بار تست PCR و همچنین تست‌های igG و igM از تمامی اعضا در محل اردوی تیم در تهران گرفته شد.

مرادی پزشک تیم بزرگسالان فولادخوزستان و همچنین رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در این زمینه توضیح داد: این سومین مرحله از انجام تست‌ها بود، مرتبه اول که همگی منفی شدند و در مرحله دوم اما پنج نفر مشکوک اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامتی تمامی اعضای تیم برای ما و باشگاه اولویت اصلی هستند و تصمیم گرفتیم تا بازهم تست PCR و دیگر آزمایشات را از همه افراد بگیریم که امیدواریم جواب تست‌ها منفی باشد.

وی ادامه داد: این تست‌ها از راننده‌های اتوبوس‌هایی که در اختیار تیم‌ هستند نیز انجام شد تا افراد مرتبط با تیم نیز این آزمایش را انجام داده ‌باشند. قطعا این تست‌ها هزینه زیادی دارند اما با درایت آذری مدیرعامل باشگاه و همچنین حمایت  مهندس محمدی مدیرعامل کارخانه این هزینه‌ها بدون هیچ مشکلی پرداخت شد، باید به نوبه خودم از تمامی حمایت‌های این عزیزان تشکر کنم که برای سلامتی افراد تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند./ فارس

اخبار کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود

 بابک اقبالی رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هفته سلامت، برنامه ویژه‌ای در بحث مراقبت‌های قلبی با اندازه‌گیری قندخون، وزن، فشارخون و انجام آزمایش قندخون و چربی خون را داریم و این برنامه در طول این هفته اجرا می‌شود.

او افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، از میان افراد بالای ۳۰ سال مراجعه‌کننده، ۳۰ درصد مبتلا به فشار خون (از هر ۳ نفر، یک نفر) و ۱۳ درصد مبتلا به دیابت (از هر ۷ نفر، یک نفر) هستند و اگر بیماری این افراد به‌موقع تشخیص داده شود، تحت درمان به‌موقع قرار می‌گیرند و از عوارض جانبی بعدی به‌دور خواهند بود.

رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برنامه دیگرمان آموزش به افرادی بوده که تحت درمان قرار ندارند و مهم‌ترین موضوع آن در خصوص عدم افزایش وزن است تا با مشکلات و سکته‌های قلبی مواجه نشوند، ادامه داد: همچنین به افراد شیوه زندگی سالم، تحرک بدنی مطلوب و تغذیه سالم آموزش داده و به تمام مراجعه‌کنندگان، ۳۰ دقیقه ورزش سبک و ۷ هزار گام پیاده‌روی توصیه می‌شود.

اقبالی با تأکید بر اینکه در هفته سلامت، بحث غربالگری سرطان‌های روده بزرگ، پستان و دهانه رحم برای گروه سنی ۵۰ تا ۷۰ سال، بیشتر از ۳۰ سال و ۳۰ تا ۶۰ سال انجام می‌شود، بیان کرد: همچنین در این هفته و در طول ایام سال بر غربالگری تیروئید در ۳ تا ۵ روزگی تأکید داریم و در همین راستا و با گرفتن چند قطره خون از کف پا، افراد مبتلا به بیماری‌های متابولیک و فیتلکونوری شناسایی می‌شوند و در مواردی که به‌موقع شناسایی شوند، از عقب‌ماندگی ذهنی و جسمی جلوگیری می‌شود و در این خصوص باید بگوییم که ۹۸ درصد نوزادان غربالگری شدند و از ۲ درصد باقی‌مانده هم درخواست داریم هرچه سریع‌تر مراجعه کنند.

او تصریح کرد: در میان مبتلایان به بیماری‌های غیرواگیر، بیشترین میزان ابتلا مربوط به فشارخون، دیابت و سرطان بوده و مهم‌ترین عامل در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر تغذیه و فعالیت بدنی مناسب است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود