Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@13:45:20 GMT

هیچ سربازی بر اثر کرونا فوت نکرده است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۱۶۲

هیچ سربازی بر اثر کرونا فوت نکرده است

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پاسخ به اینکه آیا در بین سربازان، موردی داشته ایم که به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده باشد، گفت: خوشبختانه از اولین روزی که کرونا وارد ایران شد تا به الان، هیچ سربازی بر اثر کرونا فوت نکرده است.

وی افزود: اینکه چند نفر به این بیماری مبتلا شده اند، ستاد کل نیروهای مسلح باید از طریق آماری که از تمامی یگان‌ها می‌گیرد، اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهری گفت: برای همه مشمولان تمهیدات پزشکی در نظر گرفته شده، البته این را هم یادآوری کنم که اقدامات پزشکی بسیار خوبی در سطح پادگان‌ها برقرار است تا جایی که نیروهای مسلح به کمک سایر نهادها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به میدان آمده‌اند.

وی گفت: در مقر پادگان‌ها خصوصاً آسایشگاه‌های سربازان هیچ مشکل و بیماری گزارش نشده و رعایت مسائل بهداشتی در پادگان‌ها به خوبی انجام می‌شود و به صورت کلی بگویم که پادگان‌ها و نیروهای انتظامی برای مقابله با این ویروس آماده هستند.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا سردار تقی مهری کرونا ابتلا به کرونا فوت سرباز هیچ سربازی بر اثر کرونا فوت نکرده است

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا سردار تقی مهری کرونا ابتلا به کرونا فوت سرباز پادگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین

گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس صحنه‌هایی از پرتاب موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌ها و پادگان‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام امروز جمعه برای نخستین بار صحنه‌هایی از شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌ها و پادگان‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

گردان‌های القسام پیشتر هم از انجام چندین عملیات نظامی از خاک لبنان در جریان عملیات «طوفان الاقصی» خبر داده بود.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • تجلیل ازمربیان برتر پادگان حر سپاه در خوی
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟