Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: خرم‌آباد قابلیت تبدیل شدن به یک شهر مدرن و پیشرفته را دارد.

سید موسی خادمی در آیین نوسازی و بازگشایی شهربازی کیو که امروز هشتم خردادماه برگزار شد، با اشاره به موقعیت جغرافیایی خرم‌آباد، اظهار کرد: به دلیل ویژگی‌های ذاتی و امکانات طبیعی خرم‌آباد می‌تواند به یک شهر کاملاً پیشرفته با امکانات خیلی خوب تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به‌ضرورت ساماندهی شهربازی کیو خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه برای شهر خرم‌آباد بعد از مدت‌ها کاری واجب و لازم است که امروز به سامان می‌رسد.

استاندار لرستان امیدواری کرد: مطابق برنامه تنظیمی این طرح به نتیجه برسد و مردم بتوانند به‌زودی از موهبتی که در شهر وجود دارد استفاده کنند.

خادمی با بیان اینکه سرمایه‌گذار جدید با همت بالا کار نیکی را از خود به یادگار خواهد گذاشت بر کمک و همکاری مسئولان تأکید کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری و حمایت مردم مسیر برای سایر سرمایه‌گذاران مهیا خواهد شد زیرا عامه مردم با رشد و توسعه و افراد کارآفرین همکاری و تعامل دارند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: مجموعه شهری خرم‌آباد یک مجموعه بکر است که خیلی جای کار دارد و مسئولین متولی امور شهر می‌توانند با توجه به این ویژگی پروژه‌های بزرگ شهری را در آن انجام دهند.

استاندار لرستان با بیان اینکه خیلی از نقاط شهری بدون استفاده مانده است در اکثر مناطق می‌توان طرح‌های نو و جدید را انجام داد، اضافه کرد: می‌شود با برنامه‌ریزی تمامی هزینه‌های شهر را از دل خود شهر استخراج کرد تا به یک شهر مدرن و خوب تبدیل شود.

خادمی بیان کرد: امکان خلق منابع در این شهر فراوان است که مقداری جسارت و ریسک می‌خواهد و بخشی از آن به فرهنگ‌سازی مربوط می‌شود و بخش دیگر به مدیران برمی‌گردد و اگر این دو مؤلفه به هم بخورند می‌توان کارهای خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: خرم‌آباد طبیعت آب و بافت قدیمی دارد که همه این‌ها ظرفیت‌های خوبی برای توسعه شهری است. وی به کارهای خوبی که انجام شده اشاره کرد و گفت: طرح تفضیلی شهر و مطالعات آن تکمیل شده و محدوده‌های آن مشخص‌شده است.

استاندار لرستان همچنین به کمک‌های دیگری که در حوزه عمران شهری انجام شده است اشاره کرد و همکاری بین مجموعه شهرداری و شورای شهر را نیز مثبت ارزیابی کرد.

خادمی بر ضرورت خودباوری و تبلیغات مثبت و ارائه گزارش کارهای انجام شده تأکید کرد و با اشاره به آب‌وهوا و اقلیم مناسب لرستان گفت: زاگرس به دلیل برخورداری از آب کافی و طبیعت منحصربه‌فرد قطعاً در آینده ایران جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت و در آینده استان‌های توسعه یافته به دلیل امکانات موجود استان‌های زاگرس نشین خواهند بود.

وی شهر خرم‌آباد را به دلیل داشتن ظرفیت‌های مناسب دارای قابلیت تبدیل شدن به یک شهر کاملاً پیشرفته با امکانات خیلی خوب معرفی کرد و افزود: با توجه به ویژگی‌های ذاتی و امکانات طبیعی لازم است با اصلاح بخشی از تنگ‌نظری‌ها و بالا بردن ریسک‌پذیری به این مطلوب برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار لرستان شهربازی استاندار لرستان یک شهر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان گفت:پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان  است.
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت