Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله صفایی بوشهری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید خود را هزینه انقلاب و مجلس تراز انقلاب اسلامی کنند و همچون سردار سلیمانی در عرصه دفاع مقدس؛ سلیمانی ها در حوزه مجلس شورای اسلامی باشند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری» رئیس شورای فرهنگ عمومی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، روز پنجشنبه (۸ اردیبهشت) در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان بوشهر ضمن گرامیداشت  یاد شهدای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به مجلسی در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه موفقیت مجلس شورای اسلامی در گرو تلاش های مخلصانه در عرصه قانون گزاری و خدمت به نظام، به ویژه در دو عرصه اقتصادی و فرهنگی است تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری به منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان منشور راهبردی مجلس تراز انقلاب اسلامی است و نقشه راه موفقیت و سربلندی آن مجلس می باشد.

 

آیت الله صفایی بوشهری آسیب شناسی، تجربه اندوزی و عبرت گیری از ادوار گذشته مجلس برای منتخبین مجلس یازدهم را یکی از عوامل موفقیت در امر سلامت نمایندگی دانست و عنوان کرد: اسلامیت، ولایتمداری، مراعات تقوا و اخلاق نمایندگی، استکبارستیزی، مردم داری و مردم مداری و مردم یاری، تعامل کارآمد با قوای دیگر، پژوهش و دانش قانون گزاری، عاقبت اندیشی و آخرت گرایی، مراعات جدی مبانی امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری و اصول اساسی انقلاب، نظارت کارآمد در اجرای امور از اصول اساسی مجلس در تراز انقلاب اسلامی است.

 

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید خود را هزینه انقلاب و مجلس تراز انقلاب اسلامی کنند و همچون سردار سلیمانی در عرصه دفاع مقدس؛ سلیمانی ها در حوزه مجلس شورای اسلامی باشند.

 

نویسنده کتاب «ولایتمداری؛ تنها حجت سیاسی - الهی» با تاکید بر اینکه پیشرفت باید توام با عدالت و آینده نگری باشد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه بنیادین ابلاغی مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» در دهه پیشرفت و عدالت باید منظومه فکری و اجرایی خود قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید تمامی قوانین و موازین نظارت از منظر پیشرفت و پیوست نگاری فرهنگی ملاحضه شود، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهار سال دوره نمایندگی خود باید چهار سال رضایت خدا را به دست بیاورند و با سربلندی پاسخگوی محضر عدل الهی باشند.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی بیش از آنی که نگاهشان به آغاز مجلس باشد، باید همواره نگاهشان به رضایت الهی در پایان دوره چهار ساله آن باشد.

 

خبرنگار: حامد فکوری

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سردار سلیمانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قوه مقننه مجلس شورای اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس انقلاب اسلامی صفایی بوشهری تراز انقلاب آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد