Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز پنجشنبه در این خصوص اظهارداشت: بزرگترین بخش فوق‌تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب کشور در بیمارستان گلستان اهواز با ۶۰ تخت بستری و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد  ریال در بیمارستان گلستان امروز راه اندازی شد.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: بیمارستان بزرگ گلستان اهواز، مرکز اصلی ارجاع بیماران بدحال در استان با آسیب‌های شدید ستون فقرات، مغزی و نخاعی ناشی از سوانح ترافیکی و حوادث است که بهره‌برداری از این پروژه به‌عنوان گامی موثر در ارائه‌ خدمات مطلوب به بیماران خواهد بود ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پروژه یکی از نیازهای ضروری در راستای ارائه‌ هرچه بهتر خدمات درمانی به مردم استان محسوب می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز  همچنین به افتتاح بخش جدید  ام آر ای و  پروژه توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیمارستان امام خمینی(ره) دارای بخش‌های جراحی عمومی، داخلی، اطفال، جراحی، زنان، عفونی، چشم، قلب، ارتوپدی، نوزادان، اورولوژی، نفرولوژی، ENT، دیالیز است.

معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته به خوزستان سفر کرد و  در شهرستان آبادان از بیمارستان طالقانی این شهرستان بازدید کرد و از روند درمان و آمار بیماران کرونا مطلع شد.

 قاسم جان بابایی که با هدف نظارت بر خدمات مرتبط با پیشگیری و درمان کروناویروس به استان خوزستان سفر کرده است، همراه با مشاور و نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی مربوط به کرونا در استان و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز نیز، ابتدا در بیمارستان رازی اهواز حضور یافت؛ این بیمارستان از روزهای نخست اپیدمی کرونا در استان به عنوان اولین بیمارستان قرنطینه شده ویژه بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شد. 

برچسب‌ها اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

به گزارش قدس خراسان،متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت‌آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت