Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی با حضور مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

علیرضا ایزدی پنجشنبه هشتم خردادماه در حاشیه مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی با اشاره به تنظیم اساسنامه جدید از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و همفکری جامعه هتلداران کشور و ابلاغ از سوی وزیر، اظهار کرد: این اساسنامه ارتقای جامعه هتداران به عنوان یک جامعه حرفه ای را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این تصمیم ارتقای جایگاه هتل ها را به دنبال خواهد داشت و هتلداران می توانند تصمیم گیرنده باشند. این شرایط به تسهیل پروسه سرمایه گذاری کمک می کند و از طرفی نگاه تخصصی را به صنعت هتلداری تزریق و افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی را میسر می کند.

ایزدی با اشاره به فعالیت جامعه هتلداران در استان مرکزی، گفت: پس از بررسی های متعدد، استان مرکزی پروسه لازم را طی کرد و اساسنامه با حضور همه هتلداران استان تصویب شد و انتخابات مربوطه از جمله تعیین هیات مدیره و بازرس نیز انجام گرفت. امیدواریم با تعامل با اداره کل میراث فرهنگی بتوان جایگاه هتداران را ارتقا بخشید و تعامل بهتری برای تمدید پروانه و صدور مجوزها صورت گیرد.

وی با اشاره به دغدغه هتلداران استان مرکزی، افزود: بیماری کرونا به عنوان یک مشکل جهانی مطرح است و تاثیر مستقیم و بدی بر صنعت گردشگری و هتلداری جهان، کشور و استان مرکزی داشته است و در حال پیگیری و اتخاذ تصمیمات برای کاهش حجم خسارات وارده هستیم. امیدواریم مصوبه 3800 میلیارد تومانی به سرعت عملیاتی شود و در حوزه تامین اجتماعی و امور مالیاتی نیز فعالیتی مدنظر است که به زودی اعلام خواهد شد.

ایزدی اضافه کرد: از نظر کمی هتل ها و مجتمع های اقامتی استان مرکزی قابل مقایسه با سایر استان های برخوردار از صنعت گردشگری نیست، اما با پیگیری صورت گرفته امروز استان در حوزه هتلداری صاحب کرسی است و جایگاه تصمیم گیری و تاثیرگذاری دارد.

به گزارش ایسنا، در انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی از کل آرای ماخوذه مهرداد سمیعی با حداکثر آرا به عنوان رییس جامعه هتلداران، ستوده نایب رییس، عیوضی خزانه دار و مهدی رمضانی به عنوان بازرس جامعه هتلداران برای مدت چهار سال انتخاب شدند.
انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری هتل استان مرکزی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جامعه هتلداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا