Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنج‌شنبه در آئینی که سردار سرلشکر حسین سلامی و سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز به صورت ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند کلید چهار منزل مسکونی تازه‌ساخت به نمایندگی از ۳۲۰ خانوار در سطح استان بوشهر، به مددجویان زن سرپرست خانوار تقدیم شد.

این مراسم در روستای پهلوان کشی شهرستان تنگستان انجام شد که در آن سردار رمضان زیرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه استان بوشهر، احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر و معاون فرماندار شهرستان تنگستان نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این و در فاز اول، ۳۵۱ واحد مسکونی مشارکتی بین نیروی دریایی سپاه و کمیته امداد استان بوشهر تحویل مددجویان داده‌شده بود.

برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ متری، ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، ضمن اینکه در صورت نداشتن وسایل سرمایشی و تلویزیون، یک کولرگازی، یک دستگاه تلویزیون به همراه موکت کامل در این منازل کار گذاشته می‌شود.

سال گذشته در قالب تفاهم‌نامه‌ای ساخت هزار واحد مسکونی بین کمیته امداد استان بوشهر و سپاه پاسداران نهایی شد که تاکنون ۶۷۱ واحد مسکونی ساخته و به مددجویان واگذارشده است.

کد خبر 4936303

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران مسکن مددجویی بوشهر حسین سلامی نیروی دریایی سپاه سپاه امام صادق بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر مشهد راهپیمایی روز قدس استان بوشهر واحد مسکونی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است