Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام ‌جمعه یزد با تاکید بر اینکه شهر یزد نیازمند چند پارک اختصاصی و بزرگ برای ورزش و تفریح بانوان است، گفت: برخی به‌جای این‌که چنین فضاهایی در شهر ایجاد کنند به‌دنبال ترویج دوچرخه‌سواری بانوان در ملاءعام هستند. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد, هفتاد و دومین بسته خبری رادیو تسنیم استان یزد با خبرهایی از توصیه امام جمعه یزد در مورد تفریح بانوان, تصویب خرید 12 اتوبوس توسط شهرداری یزد, تقدیر امام جمعه یزد از کادر درمانی و جهادگران ایران، تاکید قائم مقام رئیس کل دادگستری یزد بر ضرورت حفظ حقوق شهروندی، حضور طلاب یزدی در عرصه‌های مختلف مبارزه با کرونا، توزیع 36 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه یزد، راه‌اندازی مرکز مشاوره ناشنوایان در بهزیستی یزد و خودنمایی یوزپلنگ آسیایی در کم کِی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی‌پور: کرونا در فصل بعدی لیگ برتر والیبال نیز اثرگذار استکرونا در اروپا| از نابودی بیش از 100 هزار شغل در آلمان تا احتمال مرگ کرونایی بیشتر از آمارهای رسمی در اسپانیااستان مرکزی از نظر مبتلایان به ویروس کرونا در رده بیستم کشور قرار دارد

انتهای پیام/784/ف

R41376/P/S6,76/CT17

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد

علی اصغر اسدالهی گفت: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی گفت: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آنها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

به گفته او با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند