Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید مرتضی بختیاری در پیامی انتخاب  محمدباقر قالیباف را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس کمیته امداد در پی انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

برادر گرامی، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

با سلام و تحیت

انتخاب جنابعالی که از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس و از مدیران موفق و زحمت‌کش در عرصه‌های مختلف نظام بوده اید، باراُی قاطع نمایندگان محترم به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و برای شما و  نمایندگان معزز مجلس آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این دوره از مجلس با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و حوزه تقنین، دغدغه‌های چندین ساله ولی امرمسلمین جهان (مدّظله العالی) عملیاتی شده و آرمان‌های امام عزیزمان و همسنگران شهیدتان به‌ منصه ظهوربرسد به ویژه درحوزه اشتغال و فقرزدائی با دمیدن اندیشه جهادی شاهد تحقّق حلّ مشکلات اقتصادی و فرهنگی میهن‌مان  باشیم.

کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای افزایش همکاری و هم‌ افزایی و توسعه روابط در راستای انتقال تجربیات در حوزه فقر زدایی و کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آن‌ها اعلام آمادگی نموده و ازجناب‌عالی و نمایندگان این دوره ازمجلس استمداد می طلبیم برای حل مشکلات مناطق محروم و مستمندان تدابیراساسی اندیشیده و با استعانت ازخداوند سبحان و ذوات مقدّسه حضرات معصومین (علیهم السلام) ریشه فقردرکشورانقلابی ایران اسلامی ریشه کن شود انشاءالله.

از خداوند متعال توفیق روزافزون جناب‌عالی و سایر خدمتگزاران در مجلس شورای اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام تبریک وزیر دفاع به قالیبافپیام تبریک رئیس ستادکل نیروهای مسلح به قالیبافقالیباف انتصاب لاریجانی به عنوان مشاور رهبر انقلاب را تبریک گفتتبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به قالیباف

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدباقر قالیباف مددجویان کمیته امداد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف مددجویان کمیته امداد محمدباقر قالیباف مددجویان کمیته امداد مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف کمیته امداد تبریک رئیس پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام راموس برای رئالی‌ها

سرخیو راموس در پیامی قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • پیام راموس برای رئالی‌ها