Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:42:15 GMT

۱۰ نکته طلایی در طراحی کاتالوگ موفق

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۷۶۸

۱۰ نکته طلایی در طراحی کاتالوگ موفق

به گزارش خبرگزاری مهر، مطمئناً هر شخص به دنبال حرفه‌ای ترین طرح و ایده‌ها در زمینه طراحی کاتالوگ است، اما رسیدن به این هدف کار ساده ای نیست به خصوص در حوزه طراحی کاتالوگ که مطمئناً شما میدانید، یک کاتالوگ حرفه‌ای در معرفی شما و برند شما بسیار تأثیر گذار است.

در ادامه به بررسی ۱۰ نکته طلایی در طراحی کاتالوگ موفق که این عنوان‌ها را تقریباً تمامی شرکت‌های موفق رعایت و سرلوحه یک کاتالوگ موفق می‌دانند را بیان می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از هر کاری هدف خود را از طراحی مشخص کنید

برای مشخص شدن این موضوع و با تفسیری ساده باید با یکی از مشتریان صحبت کنید و از او بپرسید که هدفش از بررسی و نگاه کردن یک کاتالوگ چه می‌باشد؟ به دنبال چه اطلاعاتی در کاتالوگ است؟ دوست دارد چه اطلاعاتی در کاتالوگ ببیند؟ و در مرحله نهایی شما می‌توانید از مدیر شرکت یا برند خود بپرسید که چه محصولی برای او مهم است و چه اطلاعاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چه محصولی را می‌خواهد بفروشد.

حداقل سه ایده نو را در کاتالوگ خود بیاورید

در واقع لت های متفاوت کاتالوگ شما باید یک ایده را نمایش دهد، پس با این تفسیر لت های کاتالوگ خود را با یک طرح نزنید.

سبک طراحی داشته باشید

از مهمترین ویژگی‌های یک طراح خلاقیت و نوآوری‌های اوست. اما داشتن یک سبک خاص مطمئناً در طراحی یک کاتالوگ حرفه‌ای کمک بزرگی می‌کند. به عنوان مثال استفاده از یک فونت خاص و یا حتی یک طرح امضای خاص همه اینها سبک شما را نمایش می‌دهد و در واقع شما صاحب سبک می‌شوید.

در واقع پاسخ به این سوالات و پیدا کردن مسیر درست هدف یکی از گام‌های اساسی در طراحی یک کاتالوگ موفق است.

فونت مشخص در طراحی کاتالوگ

شاید این موضوع خیلی ساده باشد اما بسیار مهم است و همیشه مهمترین موضوعات در دل ساده‌ترین عناوین جای می‌گیرند، بله درست است شما برای یک کاتالوگ حرفه‌ای نیاز به استفاده از چند فونت ندارید، سعی نکنید ذهن مشتریان خود را با تغییر در قلم کاتالوگ دور کنید و این موضوع را حتماً در نظر بگیرید.

سایز استاندارد کاتالوگ خود را تنظیم کنید (قبل از طراحی)

شما چیزی را می‌خواهید چاپ شود که طراحی کرده‌اید و در واقع بهتره بگوییم، دقیقاً همان طرح را می‌خواهید بدون کم و کاستی، این موضوعات و عناوین دقیقاً به تنظیم دقیق اندازه‌ها یا همان سایزها، نوع رنگ و رزولوشن بستگی دارد و این موضوع را در نظر داشته باشید که خط‌های سایز لت ها را دستی جداکنید و طرح خود را برای چاپ آماده کنید.

یک نسخه کپی از طرح خود همیشه داشته باشید

زمانی که کار شما در مرحله طراحی قرار می‌گیرد مطمئناً طراح کاتالوگ ایرادهای بسیاری از شما می‌گیرد که معمولاً این ایرادها کاملاً به جا است، برای اینکه طراحی و فکر شما و طراح به یک نقطه اشتراک برسد حتماً نسخه‌ای کپی از طرح اولیه خود را داشته باشید تا به نتیجه و سلیقه خودتان هم برسید.

مشتری را از یاد نبرید

به خاطر بسپارید که برای چه موضوعی طراحی کاتالوگ را انجام می‌دهید، مطمئناً مشتری است و در واقع خواننده کاتالوگ شما از همه چیز مهم‌تر است و به عبارتی حرف اول را میزند و این موضوع را بدانید که اگر مشتری شما کاتالوگ شما را پیش خودش نگه داشت پس هدف، یعنی طراحی یک کاتالوگ حرفه‌ای موفقیت آمیز بوده است.

تلاش خود را بکنید که سلایق و نیاز مشتریان خود را هم بدانید و در طراحی از آنها استفاده کنید. این موضوع کمی فراتر از انتظار است اما رعایت آن تا حدی مطلوب است.

از عبارت‌های سنگین و پیچیده استفاده نکنید

در واقع از وقتی که مشتری کاتالوگ شما را در دست می‌گیرد و دقت بر روی آن می‌کند تا زمانی که آن را روی میز یا هر جای دیگری بیندازد زمان اندکی است، پس جمله‌ای پیچیده که نیاز به فکر کردن دارد و یا استفاده از عباراتی ناخوانا بپرهیزید چرا که این موضوع باعث می‌شود مشتری شما اصلاً با محصول شما رابطه برقرار نکند و در نهایت منجر به برقرار نشدن رابطه با کاتالوگ شما می‌شود.

تصاویر مرتبط

با برقراری ارتباط با کافرما خود از او بخواهید تصاویر مرتبطی را برای شما ارائه دهد تا شما با استفاده از تخصص و تکنیک خود، تصاویر یونیکی را برای آن برند تولید کنید

استفاده از تصاویر با حداکثر کیفیت

این موضوع کاملاً بدیهی است که شما برای یک کاتالوگ حرفه‌ای نیاز به یک عکسبرداری حرفه‌ای دارید، شرکت طرح گندم در زمینه طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی سال‌ها صاحب سبک بوده و متخصصین ما در کمترین زمان ممکن، با کیفیت ترین تصاویر را از خط تولید شما و.... تهیه می‌کنند.

همچنین این شرکت در زمینه‌های دیگر از جمله طراحی جعبه، لوگو، طراحی لیبل، ساخت انواع تیز تبلیغاتی، تیزهای صنعتی و فیلم صنعتی و.... به عنوان برترین شرکت تبلیغاتی در ایران شناخته شده است، کافی است فقط یکبار کار با متخصصین مجرب این شرکت را تجربه کنید، بی شک شما هم متوجه تفاوت‌های بسیار خواهید شد.

کد خبر 4936338

منبع: مهر

کلیدواژه: کاتالوگ تبلیغات طراحی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر مشهد راهپیمایی روز قدس طراحی کاتالوگ داشته باشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ‌برتر، چاره‌ای جز امتیازگیری مقابل فولاد ندارد.

فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

 نه تراکتور اوضاع جالبی دارد و نه فولاد. تی‌تی‌ها هیچ یک از ۵ دیدار اخیرشان را نبرده‌اند و تنها ۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن عایدشان شده است. در سمت مقابل از آخرین برد فولاد در حال سقوط، ۸ هفته می‌گذرد و سرخ‌پوشان اهواز هفته‌هاست برای بقا در لیگ‌برتر دست و پا می‌زنند.

۱۰ نکته درباره این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

۱. فولاد با ۲۲ امتیاز تیم چهاردهم جدول است. این تیم در صورت از دست دادن امتیاز در این مسابقه ممکن است در رده پانزدهم جدول قرار گیرد و تنها برد جایگاه فعلی فولاد را تضمین می‌کند.

۲. تراکتور با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد. باخت در این بازی ممکن است به قیمت سقوط تراکتور به رده پنجم تمام شود ولی قرمزپوشان با هر نتیجه‌ای از این رده بالاتر نخواهند رفت.

۳. فولاد در ۸ بازی اخیر لیگ‌برتری خود برنده نبوده است.

۴. تراکتور ۵ بازی آخر خود در چارچوب لیگ‌برتر را بدون برد پشت سر گذاشته است.

۵. آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز به ۶ سال قبل برمی‌گردد. (یک بر صفر، لیگ هفدهم)

۶. تراکتور هیچ‌گاه در ورزشگاه شهدای فولاد موفق به بازگشایی دروازه فولاد خوزستان نشده است.

۷. فولاد از ۱۲ بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۱۲ امتیاز به دست آورده است. تراکتور این فصل ۱۲ بار به خانه حریفان رفته‌ که حاصل آن ۱۷ امتیاز بوده است.

۸‌. لوسیانو پریرا با ۶ گل بهترین گلزن تقابل ۲ تیم است و پس از او ساسان انصاری با ۵ و لوسیانو ادینهو با ۴ گل قرار دارند.

۹. برد ۲ بر یک و تساوی یک بر یک هر کدام ۶ بار، پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های ۲ تیم بوده و پیروزی ۳ بر صفر فولاد و ۳ بر ۲ تراکتور بهترین بردهای ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

۱۰. ساسان انصاری، حمید بوحمدان، علی شجاعی، احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکته مهمی که در توقیع امام زمان (عج) به شیخ مفید اشاره شد
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال