Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:37:58 GMT

تحریم ناجا، تحریم ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۹۸۹

تحریم ناجا، تحریم ملت ایران است

بانوی طلایی ووشوی جهان گفت: تحریم ناجا، تحریم ملت ایران بوده و این کار آمریکا از سر عجز در برابر ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار  مرصادنیوز  در خصوص تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: تامین امنیت کشور را مدیون نیروهای جان بر کفی هستیم که نیروی انتظامی بخشی از آنهاست و برای آرامش و آسایش مردم شبانه روز تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر به یکی از کشورهای پیشرفته دنیا مثل ایتالیا سفر کنید نمی توانید با امنیت خاطر در آن کشور قدم بزنید و حتما در آن انواع شرارت و آزار و اذیت را خواهید دید، اما در ایران در هر ساعت از شبانه روز می توان بدون هیچ دغدغه خاطری رفت و آمد کرد.

 این قهرمان کرمانشاهی گفت: نیروی انتظامی با تمام وجود از جان، مال و ناموس مردم دفاع می کند و شایسته قدردانی است.

هاشمی تصریح کرد: اقتدار نیروی انتظامی در برابر زیاده خواهان و اراذل و اوباش موجب شده تا در کشور فضای آرامی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: نه تنها نیروی انتظامی بلکه ارگان های دیگر نظیر سپاه و ارتش خدمات ارزنده ای به کشور ارائه می‌کنند و برای دفاع از کشور با دشمنان می جنگند.

این بانوی طلایی ووشوی جهان گفت: تحریم نیروی انتظامی تحریم مردم ایران است زیرا نیروی انسانی از جنس مردم است و مردم با نیروی انتظامی و ارگانهای امنیتی گره خورده اند.

وی افزود: تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا از سر ناچاری است و می‌خواهد شرایطی را ایجاد کند که ایران را وادار به پذیرش خواسته های خود کند، در حالی که با حمایت مردم و مدیریت ولی امر مسلمین این موضوع اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!