Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@12:06:56 GMT

آرزوهای ستاره تیم ملی فرانسه

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۰۰۲

آرزوهای ستاره تیم ملی فرانسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، کیلیان امباپه علاقمند است با تیم ملی فرانسه همچنان افتخارآفرینی کند.

او که ۲ سال قبل با «خروس‌های آبی» به مقام قهرمانی جهان در مسابقات جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ رسید، علاقمند است با تیم کشورش فاتح مسابقات یورو شود.

امباپه در مصاحبه‌ای که  در روزنامه دیلی‌میرر منتشر شد، ‌عنوان کرد: در پایان فصل بعد ما رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما این است که برنده این جام شویم.

وی افزود: آرزوی من این است با تیم کشورم فاتح یورو شوم. همینطور با پاری‌سن‌ژرمن به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا برسم. اگر این اتفاق بیفتد، خیلی خوب خواهد شد.

شرط پاریسی‌ها برای فروش نیمار | دو ستاره بارسا قربانی می‌شوند کد خبر 515851 برچسب‌ها فوتبال - لیگ فرانسه فوتبال - جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ فرانسه فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • یورو رکورد زد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏