Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«مایلز کاگینز» سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که آمریکا تاکنون سامانه موشکی پاتریوت در سوریه مستقر نکرده است.

این نظامی آمریکایی همچنین خبرها درباره استقرار سامانه موشکی پاتریوت را غیر واقعی عنوان کرد.

پیش از این برخی منابع خبری محلی سوریه به نقل از منابع آگاه اعلام کرده بودند که نیروهای ائتلاف آمریکا سه سکوی سامانه موشکی پاتریوت را در دومین پایگاه بزرگ این ائتلاف در دیرالزور مستقر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مذکور همچنین اعلام کرده بودند که نیروهای ائتلاف آمریکا قصد دارند سکوهای دیگری در مواضع مختلف حومه دیرالزور مستقر کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا سوریه سامانه موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت