Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه در کرمانشاه به نیابت از ۹۸۰۰ شهید آغاز شد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به‌ مناسبت نیمه شعبان به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و فرمو‌دند: « افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

امام خامنه‌ای تأکید کردند: «خوب است که یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.»

سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در لبیک به این فرمایش مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان این استان را آغاز کرد که سومین مرحله این رزمایش به نیابت از شهدا اجرا شد.

سرهنگ سعید بهشتی‌راد فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در این رابطه گفت: سومین مرحله کمک مومنانه به نیابت از 9800 شهید استان کرمانشاه و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های این مرحله توسط خیرین تأمین شده است افزود: در 50 نقطه شهر کرمانشاه چادرهای دریافت کمک‌های مردمی برپا شد تا بسته‌هایی به ارزش 300هزار تومان برای مستضعفان فراهم شد.

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهرسومین مرحله رزمایش کمک مومنانه یزد به روایت تصویر«کمک مومنانه» سپاه و بسیجیان گلستانی به 140 هزار خانوار نیازمند رسید

وی از شناسایی بیش از 60 هزار خانواده نیازمند در کرمانشاه خبرداد و گفت: در مدت سه روز این خانواده‌های نیازمند شناسایی شدند که بر اساس درآمد خانواده، داشتن بیمار و آسیب از شیوع بیماری کرونا در سه سطح دسته‌بندی شدند.

انتهای پیام /831/ش

R41380/P/S6,68/CT16 واژه های کاربردی مرتبط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری