Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:50:32 GMT

ظرفیت تولید آب در ایلام بیش از تعداد جمعیت است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۳۷۴

ظرفیت تولید آب در ایلام بیش از تعداد جمعیت است

مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام، گفت: ظرفیت تولید آب در استان بیش از تعداد جمعیت و سرانه مصرف آب در استان تقریبا ۲ برابر استاندارد کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،  نورالله تیموری مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام با حضور در برنامه گفت‌وگو ویژه خبری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه آب رسانی در سطح استان، لزوم توجه شهروندان به مدیریت صحیح مصرف آب را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام شرکت، افزود: با اجرای این پروژه‌ها، آینده خوبی برای آب روستاها و شهرهای استان قابل پیش بینی است‌.

 مدیر عامل شرکت آبفای استان  در بخش دیگری از صحبت‌های خود  به افزایش مصرف آب هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و یادآور شد: افزایش مصرف بیش از ۲۰ درصدی توسط شهروندان باعث افت فشار در برخی از نقاط شهر شده که می‌طلبد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی، با تاکید بر این که ظرفیت تولید آب در استان بیش از تعداد جمعیت است، تصریح کرد: متاسفانه سرانه مصرف آب در استان تقریبا دوبرابر استاندارد کشور است.

تیموری یادآور شد: سرانه استاندارد مصرف آب در روستاها ۱۲۰ لیتر در شبانه‌ روز و در شهرها ۱۵۰ لیتر به ازای هر نفر و این رقم در ایلام بیش از ۳۰۰ لیتر در شبانه روز است.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: آب ایلام تولید استاندارد آب در استان مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • تابستان منهای خاموشی
  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم