Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز پیشگیری و تشخیص پلیس فتا ناجا گفت: یکی از مواردی که می‌تواند مورد سوء استفاده مجرمان سایبری قرار گیرد، ورود تازه‌واردان به بازار بورس است که شاید اطلاعات کامل و کافی برای ورود به این عرصه را ندارند و یا شاید مجبور به فعالیت در این بستر هستند، لذا در معرض تهدید و آسیب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی‌ که سهام برخی از محصولات، کالا‌ها و سهام عدالت در بازار بورس عرضه‌ شده و به هموطنان این امکان داده‌ شده است که خودشان سهام خود را مدیریت کنند، لذا برخی از هموطنان بدون آگاهی از نحوه سپرده گذاری در بورس با مراجعه به کارگزاری‌ها و دریافت کد بورسی، اقدام به فعالیت در این فضا می‌کنند.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هموطنان باید رعایت کنند این است که نام کاربری و رمز عبور بورسی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند، چراکه ممکن است برخی از افراد سودجو با در اختیار داشتن رمز عبور آن‌ها اقدام به خرید و فروش سهام کنند و زمینه زیان دیدن قربانی را فراهم آورند.

وی افزود: لازم است هموطنان نسبت به حفظ و مراقبت از نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشند و قبل از سپرده گذاری و فعالیت در بازار بورس، آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس فتا بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری دو پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان محمود حافظی امروز_پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز دو پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف انواع دارو، عرقیات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آن‌ها پلمب شد.

حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750068

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید