Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:15:55 GMT

اعلام زمان آخرین وضعیت مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۶۳۳

اعلام زمان آخرین وضعیت مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی آخرین نتایج پالایش مرحله دوم ثبت نام متقاضیان مسکن ملی هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش مشرق، محمود محمود زاده در یک گفت و گوی رادیویی، اظهار داشت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی که از ۱۷ اسفند ماه سال ۹۸ آغاز و تا ۲۷ اسفند ماه ادامه پیدا کرد یک میلیون و ۳۶۰ هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پرونده مسکن مهر چه زمانی بسته می‌شود؟

وی اظهارداشت: در مجموع ۵۳۰ هزار نفر از طریق سامانه و ۸۶۰ هزار نفر هم از طریق پیامک ثبت نام خود را انجام دادند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: به طور کلی ۵۳۰ هزار نفری که از طریق سامانه ثبت نام کرده بودند و اطلاعات سجلی آنها روی سامانه بارگذاری شده بود مراحل پالایش این دسته از متقاضیان انجام شد.

وی در ادامه از ریزش ۵۰ درصد ریزش متقاضیان مسکن ملی خبرداد و افزود: نتایج این پالایش اواخر هفته آینده اعلام می‌شود.

محمود زاده بیان داشت: همچنین ۸۶۰ هزار نفری که از طریق پیامک ثبت نام کرده بودند استان‌های که از حیث بهداشتی در شرایط پایداری قرار دارند هفته آینده اعلام خواهیم کرد که به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را بارگذاری کنند تا امکان پالایش برای این دسته از متقاضیان نیز وجود داشته باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مشرق وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیشتر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد؛ از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 6087253 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است