Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@17:53:26 GMT

نحوه برگزاری امتحانات هنرستانی‌ها تشریح شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۶۶۷

نحوه برگزاری امتحانات هنرستانی‌ها تشریح شد

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش، گفت: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های شاخه فنی و حرفه‌ای و استانداردهای مهارتی کاردانش با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه‌ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، خسرو ساکی، اظهار کرد: هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به دلیل وجود مهارت‌های عملی و وجود پودمان هایی که باید به صورت عملی آموزش داده شوند و به صورت عملی امتحان گرفته شوند، دارای ارزشیابی متفاوتی از دروس نظری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی، شاخه فنی و حرفه‌ای و استانداردهای مهارتی کاردانش (داخل و خارج هنرستان) از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد ماه با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه‌ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت در مورد امتحانات کارگاهی هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش، تصریح کرد: ارزشیابی پایانی خرداد ماه ۹۹ دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستان‌ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود. این ارزشیابی بر اساس شناخت معلمان از میزان فعالیت‌های حضوری و غیرحضوری دانش آموزان و استفاده از سایر شیوه‌های ارزشیابی پیش گفته، انجام خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ساکی تاکید کرد: بدیهی است در دروس پایه فنی و شایستگی‌های غیر فنی حصول اطمینان از آموزش حضوری و غیر حضوری و پودمانهای باقیمانده با معلمان مربوط خواهد بود.

کد خبر 426025

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هنرستان دانش آموزان مهارت آموزی فني و حرفه اي وزارت آموزش و پرورش استاندارد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳


به گزارش تابناک، برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

براساس جداول منتشرشده، امتحانات از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش، نمونه سوالات و ریز نمرات امتحانات از هفته آینده در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی را منصوب کرد
  • رئیس جمهور سرپرست سازمان ملی سنجش را منصوب کرد
  • ثبت‌نام حضوری و الکترونیک کلاس اولی‌ها از امروز
  • نحوه جدا کردن حرفه ای پوست هندوانه (فیلم)
  • جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • «مدرسه در دست بچه‌ها» اثری خودانگیخته است
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی