Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهرافزون روز پنجشنبه در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان بروجرد، اظهار داشت: دوره‌های توانمندسازی مهارت‌های تدریس درس قرآن و فارسی و ریاضی به‌صورت قطبی و با شرکت ۳۵۳ نفر از آموزش دهندگان شهرهای بروجرد و اشترینان در قالب کارگاهی با حضور اساتید دوره دیده وزارت آموزش و پرورش در سه مرحله ۱۲ ساعتی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بانک اطلاعات مشخصات آموزش‌دهندگان فعال و غیرفعال در سامانه سوادآموزی تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: سهمیه ویژه اولیای بی‌سواد و طرح شتاب بخشی سوادآموزی اخذ شده و ۱۸۹ نفر از اولیای دانش آموزان در شهر و روستا جذب شده است.

مهرافزون ادامه داد: چهره‌های برتر سوادآموزی در جشنواره چهره‌های برتر استان شناسایی شدند و یک نفر به مرحله کشوری راه یافت.

وی گفت: بروشور و کتاب‌های آموزشی برای آشنایی سواد آموزان با موضوع پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ توزیع شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ادامه داد: پوشه کارهایی برای تمامی کلاس‌های سوادآموزی به‌عنوان یک طرح ابتکاری در شهرستان بروجرد تشکیل شده است و همچنین محتوای آموزشی نیز در قالب سی دی به تعداد ۲۶۸ عدد آماده شده است.

به گفته مهرافزون، کلاس‌های مهارت‌های زندگی، تربیت فرزند، امداد، کمک‌های اولیه، سفره‌آرایی، آموزش قرآن و نقاشی برگزار شد و خوشبختانه با استقبال فراوانی روبرو شد و همچنین سبدهای معیشتی برای سوادآموزان بی‌بضاعت به مبلغ یک‌میلیون و سیصد هزار تومان با همکاری آموزش دهندگان تهیه شد.

کد خبر 4936424

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش لرستان بروجرد سوادآموزی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر روابط عمومی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل