Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا اینچه درگاهی در سفر به چهارمحال و بختیاری در مجمع انتخابات هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری از رشد ۶۵۰ درصدی مدال آوری ژیمناستیک کاران کشورمان در رقابت‌های برون مرزی طی دو سال اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷۰ هزار ورزشکار در رشته ورزشی ژیمناستیک ثبت شده در کشور داریم، گفت: متأُسفانه چهارمحال و بختیاری سهمی از پویایی و فعالیت‌های این رشته در سال‌های اخیر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موفقیت‌های فدراسیون ژیمناستیک در حدود دو سال گذشته در رقابت‌های ملی و بین‌المللی، اظهار کرد: اما متأسفانه چهارمحال و بختیاری سهمی از پویایی و فعالیت‌های این رشته در سال‌های اخیر نداشته است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷۰ هزار ژیمناست ثبت شده در کشور داریم، تصریح کرد: در فاصله زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ در رشته ژیمناستیک تنها ۹ مدال در تورنومنت‌های ورزشی بین‌المللی کسب شده بود، اما در سایه برنامه‌ریزی در دو سال گذشته ۶۰ مدال در این رشته توسط ورزشکاران کسب شد.

وی اضافه کرد: همچنین توانستیم سهمیه المپیک جوانان را کسب و به مدال برنز در این مسابقات دست پیدا کنیم و در دو سال گذشته موفق به کسب دو مدال همزمان در مسابقات آسیایی شدیم.

اینچه درگاهی با تأکید بر اینکه در دوران سرپرستی برای هیئت‌ها امکان برنامه‌ریزی بلندمدت وجود ندارد، بیان کرد: حضور ورزشکاران ژیمناست چهارمحال و بختیاری در گذشته در ورزش همگانی و مسابقات کشوری و بین‌المللی پررنگ نبوده است، امیدواریم با انتصاب رئیس هیئت، این ورزش در این استان دستخوش تغییر و تحولات مثبت شود.

انضباط مالی از مهم‌ترین پارامترها در هیئت‌های ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر اینکه انضباط مالی از مهم‌ترین پارامترها در هیئت‌های ورزشی است، اظهار کرد: سازمان بازرسی بر موضوعات مالی نظارت دارد و بنابراین انضباط مالی باید در دستور کار قرار بگیرد.

حمید کریمی با اشاره به اینکه ورزش همگانی باید در رشته ژیمناستیک توسعه پیدا کند، عنوان کرد: متأُسفانه زیرساخت‌های ورزشی در این رشته ضعیف است.

کریمی بیان کرد: لیگ‌ها موتور محرکه ورزش قهرمانی است، بنابراین باید برای فعال‌سازی این رشته برای حضور در لیگ تلاش کرد.

در این مجمع انتخابات محمدمراد مرادی با کسب هشت رأی از ۱۵ رأی به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک چهارمحال‌و بختیاری انتخاب شد.

کد خبر 4936425

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر روابط عمومی مشهد چهارمحال و بختیاری دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال