Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تسریع دراجرای طرح‌های عمرانی اولویت دار و در راستای تحقق شعار جهش‌تولید درسال جاری، تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی ملی و استانی به میزان بالغ بر ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان را ابلاغ کرد.

به گزارش روز پنجشنبه سازمان برنامه و بودجه کشور، به منظور تسریع دراجرای طرح‌های عمرانی اولویت دار و در راستای تحقق شعار جهش‌تولید درسال جاری، «محمدباقر نوبخت» تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی ملی و استانی به میزان بالغ بر ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع شامل طرح‌های عمرانی ملی به میزان ٢١٨٠٠ میلیاردتومان، طرح‌های استانی ویژه به میزان ١۶٧۴میلیارد تومان، پروژه های استانی به میزان۶٢٠٠ میلیارد تومان و اعتبارات متفرقه ازجمله طرح آب‌های مرزی و طرح گرمسیری ١۵٢٠میلیارد تومان بوده است.
 با پرداخت این اعتبارات تعداد زیادی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ازجمله مصوبات سفرهای استانی رهبرمعظم انقلاب و رییس جمهوری تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند که منجر به جهش تولید و اشتغال و توسعه ملی و منطقه ای خواهد شد.
بر این اساس در راستای اهداف اقتصادمقاومتی، اعتبارات مصوب طرح‌هایی که امسال به بهره برداری می‌رسند به طور کامل تخصیص یافته است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طرح های عمرانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «مولود فقر»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «حراج‌هایی که از مد نمی‌افتد» روزنامه شهرآرا با تیتر «کاسبی با نداری مردم!» و روزنامه نقدحال با تیتر «اختصاص یارانه‌ها به تولید» منتشر شد.

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟