Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال جریان رسانه‌ای قتل رومینا اشرفی توسط پدرش، حساب توئیتری «ریحانه» منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، بخشی از بیانات ایشان را درباره جایگاه زن و مجازات سخت برای برخورد با خاطیان را منتشر کرد.

صفحه «ریحانه» که بیشترین مطالب خود را پیرامون حوزه زن و خانواده در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر می‌کند، در واکنش به جریان رومینا اشرفی نوشت:

«رهبر انقلاب: جامعه، هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ اخلاقی، باید با کسانی که تعدّی به زن را حقّ خودشان می‌دانند، برخورد سخت بکند؛ قانون هم باید در این زمینه مجازات‌های سختی را پیش‌بینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

View this post on Instagram

‌  بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در حوزه‌ی زن و خانواده از نهادهای قانون‌گذار به مناسبت بازگشایی #مجلس_یازدهم  سوم: برخورد بسیار سخت با تعدّی جسمانی به زنان ‌  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: جامعه، هم از لحاظ #قانونی و هم از لحاظ #اخلاقی، باید با کسانی که تعدّی به زن را حقّ خودشان میدانند، برخورد سخت بکند.  در #کشورهای_غربی علی رغم این همه شعاری که میدهند، هنوز نتوانسته‌اند این را تأمین کنند. یعنی در داخل خانواده‌ها، زنانی که از دست شوهرانشان کتک میخورند و دخترانی که از دست پدرانشان صدمه میبینند و مجروح میشوند، فراوانند.  این کارها خوشبختانه در کشور ما به آن شدّت نیست و جز موارد استثنایی، دیده نمیشود؛ اما به هر حال هر گونه ستم و هرگونه تعدّی جسمانی‌ای نسبت به زن، باید با برخورد بسیار سختی مواجه شود. ۱۳۷۶/۰۷/۳۰ ‌ زن، خانواده و سبک زندگی در نگاه رهبر انقلاب @Khamenei_Reyhaneh

A post shared by ریحانه | Reyhaneh (@khamenei_reyhaneh) on May 28, 2020 at 6:37am PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل رومینا رومینا اشرفی رهبر انقلاب قتل فجیع پارسی خبر با شبکه های اجتماعی رهبر انقلاب هم از لحاظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • مدل واکنش مهران غفوریان به حواشی درباره پدرش | فیلم
  • واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند