Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@00:24:23 GMT

محل دفن زباله های پسماند آزادشهر پوشیده می شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۳۲۸۰

محل دفن زباله های پسماند آزادشهر پوشیده می شود

جمالی نژاد به گلایه های مردم آزادشهر از بوی تعفن سایت پسماند اشاره کرد و گفت: تا پایان خرداد محل دفن زباله های پسماند آزادشهر پوشیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی جمالی نژاد» عصر امروز (پنجشنبه 8 خرداد) در دیدار از سایت پسماند آزادشهر  و کلنگ زنی مرکز دفن زباله  اظهار کرد: یکی از مشکلات که در استان های شمالی کشور با آن رو به رو هستیم بحث جمع آوری زباله و پسماند و امحاء آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ادامه داد: سال گذشته در خصوص پسماند توانستیم اعتبارات قابل توجهی را به برخی از استان های کشور اختصاص دهیم تا یک سری فرآیندهای تکمیلی انجام شود و مشکلات دفن پسماند به صورت بهداشتی برطرف شود.

 

جمالی نژاد بیان کرد: استان گیلان، مازندران و گلستان در این زمینه رویکردهای خوبی داشتند، امروز از پسماند شهرستان آزادشهر بازدید داشتیم تا شرایط این سایت را بررسی کنیم.

 

وی افزود: مردم شهرستان آزادشهر از بوی تعفن این پسماندها گلایه دارند و اقدامات کارشناسی را همکاران ما در استان گلستان در این حوزه انجام دادند تا این مشکل برطرف شود.

 

معاون عمرانی وزیر کشور متذکر شد: بنا است اعتباراتی را در این خصوص تزریق کنیم که فرآیندهای تکمیلی سایت پسماند آزادشهر انجام شود و محل دفن زباله های پسماند آزادشهر نیز تا انتهای خرداد به صورت کامل پوشیده در آید  تا دیگر شاهد بوی تعفن در این مکان نباشند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پسماند آزادشهر جمالی نژاد معاون وزیر کشور مهدی جمالی نژاد پسماند آزادشهر دفن زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور

بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

او با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود