Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@01:39:02 GMT

کشف راز یک قتل پس از ۶ سال در گلستان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۳۸۳۰

کشف راز یک قتل پس از ۶ سال در گلستان

دادستان شهرستان علی‌آبادکتول از شناسایی و دستگیری دو نفر به اتهام قتل در سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدباقر طباطبایی در این باره اظهارداشت: 6 سال پیش جسد سوخته ای در ارتفاعات افراتخته علی آباد کشف شد. تحقیقات نشان داد مقتول با وارد کردن ضرباتی به سر کشته و سپس جنازه به آتش کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات قضایی و پلیسی ردی از قاتل یا قاتلین به دست نیامد و پرونده همچنان در دادسرا باز ماند تا اینکه بررسی مجدد پرونده پای چند نقر را به عنوان مظنون به آن باز کرد.

به گفته طباطبایی در بازبینی پرونده از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای این شهرستان، تحقیقات از سرگرفته شد و با بررسی شواهد و مدارک سرنخ های از چند مظنون به دست امد و در نهایت با اقدامات فنی برادر و عموی همسر مقتول به عنوان قاتل شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان علی آبادکتول گفت: این دو نفر در تحقیقات اختلافات خانوادگی را انگیزه قتل عنوان کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/00345v

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی ادامه داد: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیاز‌های مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

وی تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • بررسی پرونده پتروشیمی مازندران
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه