Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار سابق پپ گواردیولا در بارسلونا، به ستایش از لیونل مسی پرداخته است.

طرفداری - دومنک تورنت، دستیار سابق پپ گواردیولا اعتقاد دارد لیونل مسی می تواند در آینده می تواند برای ترکیب بارسلونا نقش ژاوی را ایفا کند.

ژاوی در سال 2015 بارسلونا را به مقصد السد ترک کرد و از آن زمان، وظایف لیونل مسی در ترکیب بارسلونا دو چندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، بارسا نیز نتوانسته جانشین شایسته ای برای ژاوی پیدا کند. دستیار سابق پپ گواردیولا که پیش از این در بارسلونا، بایرن مونیخ و سیتی با پپ همکاری داشته است در رابطه با مسی و جانشینی ژاوی به اوله گفته است:

لیونل مسی یک بازیکن بسیار باهوش است. اغلب او برای دریافت توپ به مرکز زمین می رود. اگر مسی بخواهد، ممکن است چند سال دیگر مثل ژاوی بازی کند. مسی توپ را از دست نمی دهد، پاس گل می دهد و در طول دوران حرفه ای خود، از بدنش مراقبت کرده است. اگر مسی در موقعیت مرکزی تری بازی کند که به دنبال آن سرعتش را از دست می دهد، می تواند به عنوان یک هافبک مرکزی بازی کند و هرکاری که دوست دارد انجام بدهد. او این کار را به خوبی انجام خواهد داد.

تورنت در ادامه، در ستایش از مسی گفت: 

برای من، لئو غیرقابل مقایسه است. فکر نمی کنم دیگر در زندگی ام کسی را مثل او ببینم. علاوه بر آن، او برای 15 سال در سطح بالایی بوده است. در روزی که روی فرم نباشد بازهم بهترین است. یک بازی ضعیف برای لیونل مسی عبارت است از دو پاس گل و چند حرکت که منجر به گل می شوند. من فوتبالیست های بزرگی را دیده ام، هیچکس نتوانسته مثل مسی برای 15 سال در بالاترین سطح بماند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دستیار سابق لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، لیونل مسی که در دقیقه 88 دیدار مقابل آلباسته به جای ساموئل اتوئو وارد زمین شده بود، در دقیقه 91 با پاس رونالدینیو برای اولین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد. 

دانلود (6.8MB)

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم