Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@03:07:09 GMT

اعتراف سارق دوچرخه‌های خیابان انقلاب

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۵۷۷

اعتراف سارق دوچرخه‌های خیابان انقلاب

خبرگزاری میزان- سارق دوچرخه‌های خیابان انقلاب، به ۲۵ فقره سرقت دوچرخه‌ها اعتراف کرد. تاریخ انتشار: 03:16 - 09 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۶۲۲

خبرگزاری میزان-رضا ۲۸ ساله، سارق دوچرخه‌های خیابان انقلاب که در تازه‌ترین عملیات پلیس دستگیر شده است، در گفت‌وگو با میزان گفت: اولین بار است که دست به سرقت میزنم، قبلا فقط به خاطر مواد مخدر دستگیر شده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دزدیدن دوچرخه‌ها راحت است، به شرطی که خیابان خلوت باشد و دوچرخه را با قفل‌های مخصوصش قفل نکرده باشند.

رضا با اشاره به اینکه نمی‌تواند قفل دوچرخه را باز کند ادامه داد: من بلد نیستم قفل دوچرخه را باز کنم، برای همین بیشتر وقتم را دنبال دوچرخه‌هایی می‌گشتم که قفل نشده باشند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون از دست کودکان دوچرخه‌ای را به زور گرفته است، گفت: نه من فقط دورچه‌های پارک شده در کوچه‌های خلوت را می‌دزدیدم.

این متهم افزود: تاکنون ۲۵ دورچه از اندازه‌ها و برند‌های مختلف دزدیده ام که صاحبانشان از من شکایت کرده اند.

رضا ادامه داد: دوچرخه‌ها را بعد از سرقت، سریعا می‌فروختم. خیلی ارزان‌تر از قیمتشان می‌فروختم، اما همان هم برایم کافی بود.

بیشتر بخوانید: خودرو را وکالتی معامله نکنید

وی اظهار کرد: به شیشه اعتیاد داشتم، اما چندماهی است که ترک کرده ام.

این سارق گفت: من زن دارم و به تازگی پدر شده ام، از سرقت پشیمانم و می‌خواهم  از این پس، درست زندگی کنم.

انتهای پیام /

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت دوچرخه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد