Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امید محترمی» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این جهادگران در قالب اردوهای جهادی دانش‌آموزی، دانشجویی، مهندسی و دیگر اقشار بسیج در  اردوهای جهادی یک، سه، هفت و ۱۰ روزه و اردوهای هجرت در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: این جهادگران با حضور در مناطق محروم استان  فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی و کشاورزی انجام می‌دهند و  ساخت خانه محرومان، راه روستایی، پل، جدول‌بندی پیاده‌روها، مشارکت در برداشت محصول، ویزیت رایگان، آموزش رایگان قرآن و دروس مقاطع مختلف درسی از مهمترین تکالیف آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: اعزام گروه جهادی به مناطق محروم استان از امروز کلید خورده و به‌طور دوره‌ای افزایش می‌یابد به‌طوری که در اواسط تابستان بیش از ۳۰۰ گروه جهادی در نقاط محروم استان فعالیت می‌کنند. 

محترمی در خصوص تسهیلات اقتصادی مقاومتی بسیج سازندگی استان مرکزی نیز گفت: ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در قالب طرح اقتصاد مقاومتی پارسال در این استان پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت این تسهیلات ۴۷۰ فرصت شغلی در ۱۴ بخش پرورش دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، کشت قارچ و گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ و بلدرچین، داربستی کردن باغات انگور، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی، محصولات گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی ایجاد شد.

۵۲۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

برچسب‌ها استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی مناطق محروم استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم