Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی‌اصغر حسن‌زاده» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص تاریخ جدید برگزاری ۲ دیدار پایانی لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: تصمیم‌گیری از ابتدای لیگ بر همین اساس بود و باشگاه‌ها نیز خواستار برگزاری دیدار فینال به صورت رفت و برگشت بودند. در مورد دیدار سوم نیز چون برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، خیلی فرقی نمی‌کند که کجا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در مورد تعویق یکساله جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال خاطرنشان کرد:‌ نمی‌توانم بگویم این تعویق به نفع ما یا تیم‌های دیگر است اما به هر حال باید از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را داشته باشیم.  اگر برنامه‌ریزی درستی شود، تعویق جام‌جهانی می‌تواند به هماهنگی و آمادگی بیشتر تیم ملی کمک کند. موضوع مهم دیگر، جام ملت‌های آسیا است.   این مسابقات به دلیل اینکه حکم انتخابی جام‌جهانی دارد و تیم‌های آسیایی نیز پیشرفت زیادی در این سال‌ها داشتند، از گذشته بسیار سخت‌تر شده است و باید در ابتدا به فکر نتیجه گرفتن در جام ملت‌های آسیا باشیم و بعد از آن به جام‌جهانی بپردازیم.

دارنده چهار عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا در خصوص این موضوع که با تعویق جام‌جهانی، یک سال به سن ملی‌پوشان اضافه می‌شود،  گفت: من فکر نمی‌کنم یکسال تاثیر زیادی بر عملکرد ملی‌پوشان داشته باشد. شیب جوانگرایی در تیم ملی مناسب بوده و بازیکنان جوان با کیفیتی به تیم ملی اضافه شدند. اگر این شیب تند باشد هم تیم ملی ضرر می‌کند و هم بازیکنان جوان زیرا در آن صورت جوانان نمی‌توانند خودشان را با شرایط و حساسیت‌های بازی‌های ملی وفق دهند.  فوتسال ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد، هرچند که امکانات فوتسال در حد پایینی است. این پتانسیل همیشه به کمک این رشته آمده است.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال علی اصغر حسن زاده پروندهٔ خبری همراه با پیشکسوتان ورزش ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال علی اصغر حسن زاده لیگ برتر فوتسال علی اصغر حسن زاده جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم