Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:35:44 GMT

عرضه قلیان در زنجان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۱۳۰

عرضه قلیان در زنجان ممنوع است

  دکتر محمدرضا صائینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مصرف قلیان در قلیان‌سراها موجب انتقال بیشتر بیماری کرونا در جامعه می‌شود که در صورت مشاهده با عرضه کنندگان آن در هر جایی از شهر، به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازگشایی مهدهای کودک‌ و فعالیت مراکز عرضه قلیان و اماکن ورزشی پر برخورد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مسؤول ادامه داد: درخصوص سایر مراکز و اماکنی که امکان بازگشایی دارند، افراد  باید با ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir، به پروتکل‌های موجود متعهد باشند و آنها را اجرا کنند.

وی  با اشاره به بازگشایی اغلب مراکز اعم از صنوف و سایر مراکز و اماکن اعلام شده در این استان نیز اظهار داشت: باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شرایطی مهیا کنیم تا کرونا، دوباره در جامعه روند افزایشی پیدا نکند.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی، موضوع حفاظت فردی، رعایت فاصله ۲ متری و نکات بهداشتی اهمیت زیادی دارد و همچنان این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه آمار بستری بیماران در سطح استان روند افزایشی ندارد اما موارد سرپایی همچنان وجود دارد، که در این ارتباط  مردم استان باید اقدامات پیشگیرانه و نکات بهداشتی در خصوص بیماری کرونا را همچنان جدی بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خاطر نشان کرد: بازگشایی مساجد نیز به تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونای کشور بستگی دارد و همچنین هیچ مراسم عروسی و عزاداری هم در تالارها، برگزار نخواهد شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه گفت: تاکنون ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۶۲۷ نفر رسید.
 

برچسب‌ها قلیان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان مهدکودک بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلیان مهدکودک بهداشت و سلامت قلیان مهدکودک بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام