Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@17:02:38 GMT

تشنگی الوار گرمسیری در حصار سدها

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۱۶۵

تشنگی الوار گرمسیری در حصار سدها

امام جمعه موقت الوار گرمسیری گفت: در بعضی مناطق نیم ساعت و در بعضی دیگر تنها یک الی دو ساعت از نعمت آب برخوردار هستند و این در حالی است که این منطقه در میان سه سد دز، کرخه و بالارود که در حال تکمیل است قرار دارد.

حجت‌الاسلام شیرمهد، امام جمعه موقت الوار گرمسیری و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز ضمن تاکید بر این مسئله که مشکل آن‌ها کمبود آب است اظهار کرد: سال گذشته در نماز جمعه این مسئله را به مسؤولین تذکر دادیم و یادآوری کردیم اما با دعوت آن‌ها به صبوری و تهیه مخزن مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن‌ها به ما وعده پیگیری دادند و تقصیرها را بر گردن پیمانکاران انداختند ما نیز واسطه بین مسؤولین و مردم شدیم و از آن‌ها تقاضای صبوری کردیم اما امسال با آغاز فصل گرما شاهد تکرار همان قضایا و معضل کمبود آب هستیم.

امام جمعه موقت الوار گرمسیری عنوان کرد: در ابتدا نبود مخزن بهانه بود اما حالا پس از تهیه مخزن میگویند که اصلا لوله‌کشی وجود ندارد و این در حالی است که منطقه الوار گرمسیری دو شهر و حدود ۱۸۰ روستا را شامل می‌شود.

وی افزود: آب در این دو شهر بسیار محدود است و بعضی مواقع مقدار و فشار آب به اندازه‌ای پایین است که حتی برای پر کردن یک تانکر هم کافی نیست.

شیرمهد در پاسخ به ساعات وصل شدن آب بیان کرد: در بعضی مناطق نیم ساعت و در بعضی دیگر تنها یک الی دو ساعت از نعمت آب برخوردار هستند.

وی افزود: و این در حالی است که این منطقه در میان سه سد دز، کرخه و بالارود که در حال تکمیل است قرار دارد و نماینده ما رئیس کمیسیون انرژی نیز بود.

امام جمعه موقت الوار گرمسیری عنوان کرد: مسؤولان متاسفانه اقدامات لازم را انجام نمی‌دهند و تعلل آن‌ها تا زمانی که مردم مانند غیزانیه به اعتراض برخیزند ادامه دارد.


انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: آب اهواز امام جمعه الوار گرمسیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مسعود گرگیج افزود: سالانه در هرمزگان ۲۰۰ هزار اصله انواع نهال مرکبات پیوندی تولید می‌شود.
وی گفت: رقم‌های نهال‌های پیوندی گرمسیری و نیمه گرمسیری شامل؛ لیمو شیرین، لیمو ترش، نارنگی، انبه، زیتون بندری، کنار، انجیر، سه پستان و انگور است.
گرگیج افزود: ۱۱ نهالستان در شهرستان‌های رودان و حاجی آباد فعال هستند.

بیشتربخوانید:برداشت لیموترش نوبرانه از باغ‌های توکهور و هشتبندی

دیگر خبرها

  • رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات