Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@21:56:35 GMT

آمریکا در فهرست پروازهای مستقیم به چین قرار نگرفت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۳۸۳

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ژاپن تایمز روز پنجشنبه گزارش کرد چین در حال باز کردن مسیر پروازهای چارتر از هشت کشور جهان پس از متوقف شدن کرونا در این کشور است اما با نظرداشت اختلافات با آمریکا، واشنگتن در چنین فهرستی قرار ندارد.

گزارش حاکی است پروازهای ۸ کشور دنیا بزودی به چین انجام می شود و تدابیری از سوی سازمان هواپیمایی چین اندیشیده شده است اما نام آمریکا در این فهرست به چشم نمی خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا و سوییس ۸ کشوری هستند که چین به آنها اجازه پروازهای چارتر می دهد.

روزنامه نوشت که منابع آگاه هنوز حاضر به عمومی کردن این موضوع نشده اند و قرار است جزییات بیشتر در آینده منتشر شود و به دلیل حساسیت در روابط چین و آمریکا، فعلا پروازهای چارتر از آمریکا به چین انجام نمی شود.

روزنامه گلوبال تایمز چین هم نوشته است که شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی می توانند درخواست های خود را برای خطوط سبز با هدف انجام پروازهای چارتر به چین به سازمان هواپیمایی ارایه کنند.

در طول دو ماه گذشته چین به برخی از خطوط بین المللی هواپیمایی امکان داده بود تا در هفته یک پرواز به چین داشته باشند با این وصف سازمان هواپیمایی هنوز در مورد جزییات دقیق این موضوع، بیانیه و اعلامیه ای منتشر نکرده است.

وزارت راه و ترابری آمریکا، پکن را متهم کرده است که اجازه نمی دهد پروازهای خطوط هوایی این کشور به چین انجام شود و این تخطی از توافقات دو کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شيوع كرونا امريكا چين پروازهای چارتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • وزارت کشور روسیه، زلنسکی را در فهرست افراد تحت‌تعقیب قرار داد
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان