Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر به افزایش سطح دسترسی عادلانه مردم استان زنجان به خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت: باید دانشگاه علوم پزشکی استان برای تحقق این امر مهم برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

وی براتمام طرح‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان در استان تاکید کرد گفت: اتمام این طرح‌ها باعث ارتقای ارائه خدمات درمانی به بیماران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، با بیان اینکه کرونا تمام نشده است، اظهار کرد: کرونا همچنان در جامعه و جود دارد و تنها در صورتی این بیماری از بین می‌رود که مردم پروتکل‌های بهداشتی وفاصله اجتماعی را رعایت کنند.

حقیقی گفت: حوزه اجتماعی در استان زنجان نسبت به ارائه برنامه در حوزه بهداشت و درمان مبادرت کند و دست دانشگاه علوم پزشکی را بگیرد تا بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود.

وی ابراز کرد: حوزه اجتماعی بسیار نقش موثری در کاهش تبعات بیماری کرونا دارد و می‌تواند برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کرونا برنامه خوب و مدونی را ارائه بدهد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بیماری کرونا مردم را دچار استرس و افسردگی کرده است، افزود: برنامه‌های حوزه اجتماعی ارائه شده باید امید آفرینی و شادی مردم را به دنبال داشته باشد و برای اجرایی شدن این برنامه‌ها باید رسانه‌ها همکاری کنند.

حقیقی تاکید کرد: از مردم در خوسات می‌شود برای قطع زنجیره بیماری کرونا الزامات بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر استان به وضعیت سفید برسد.

کد خبر 4936512

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان وزارت بهداشت ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر فطریه گردشگری بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی پیری اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه