Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای جدید گروه صنعتی ایران خودرو و پروژه های فن‌آورانه محصولات این خودروساز در سال جهش تولید بازدید کرد.

اخبار شرکت‌ها- فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای جدید گروه صنعتی ایران خودروو "پروژه های فن‌آورانه محصولات این خودروساز در سال جهش تولید" بازدید کرد و این بازدید مسیر تولید خودرو با مصرف سوخت پایین مورد تاکید مقام معظم رهبری را هموار تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه پیشرفت‌های تحقیق و توسعه محصولات در گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تولید خودروهای هیبریدی از جمله تولید خودروهای دنای دو نیرو (هیبریدی)، رانای برقی، همچنین تولید قطعات با فن‌آوری‌های بالا (های‌تک) از جمله گیربکس دستی شش دنده ، موتور افای.اف.7 پلاس، خودروهای سمند سواری دیزل، دناپلاس توربو اتوماتیک،  سورن، رانا و سمند سال ، پروژه محصول k132 و k125 و کامیون های تولیدی ایران خودرو دیزلی  به نمایش درآمده است.

در مراسم بازدید سردار علی حاجی زاده و هیات همراه که با همراهی  مدیرعامل و حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، به تشریح آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی با هدف تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی در جهش تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری در موضوع تولید خودروهای کم‌مصرف پرداخت.

وی در تشریح اقدامات ایران خودرو در عرصه تولید محصولات با کیفیت و مطابق استاندارد با بهره مندی از فناوری‌های نوین اذعان کرد، صنعت خودرو کشور نیازمند همکاری با هدف هم‌افزایی دانش فنی عملیاتی برای توسعه این صنعت است و اگر چه سرمایه انسانی توانمند و متعهد ایران خودرو توفیقات ارزشمندی را در عرصه خودکفایی و تولید محصول داشته‌است اما تداوم و توسعه این امر با هدف دستیابی به اهداف بلندی که مطمح نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، نیازمند مشارکت و توسعه سایر مراکز علمی و فنی در این بخش است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران خودرو انقلاب اسلامی سپاه گروه صنعتی ایران خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی ثابت صبح دوشنبه در حاشیه سی امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای در خصوص برنامه‌های جنبی این کنفرانس اظهار کرد: برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای از جمله این برنامه‌ها است که نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران دارد.

وی با بیان اینکه انواع رادیو داروها، تجهیزات زیرساختی تولید ایزوتوپ‌ها و آخرین یافته‌های پژوهشی و صنعتی هسته‌ای حاصل دانش دانشمندان و پژوهشگران هسته‌ای ایران در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید، تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند ابزاری برای نشان دادن توان دانشمندان ایرانی به نمایندگان کشورهای حاضر در این کنفرانس بین المللی باشد.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران ضمن قدردانی از سازمان انرژی اتمی ایران برای حمایت از برگزاری این کنفرانس بین المللی گفت: دلیل انتخاب اصفهان به عنوان مرکز برگزاری این کنفرانس بین المللی نیز ظرفیت‌های بالای این شهر به لحاظ پیشرفت‌های هسته‌ای، گردشگری، تاریخی و … است.

سی‌اامین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی از کشورهای مختلف بعد از ظهر دوشنبه در اصفهان آغاز به کار می‌کند.

۱۰۰ سخنرانی علمی ، ارائه ۴۲۰ مقاله و برگزاری ۱۶ میزگرد فنی و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این رویداد بین المللی است.

این کنفرانس از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه و با محوریت کاربرد پرتوها، راکتورهای هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای در اصفهان ادامه دارد.

کد خبر 6098043

دیگر خبرها

  • رایزنی نظامی - امنیتی فرمانده کل سپاه و نیچروان بارزانی +جزئیات مهم
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای