Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه از اخذ مصوبه پرداخت تسهیلات به شرکت‌های هواپیمایی با نرخ سود ۱۲ درصد جهت جبران بخشی از زیان ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

شهرام آدم نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر فعالیت شرکت‌های هواپیمایی، حمل‌ونقل ریلی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی برای بخش‌های حمل‌ونقل از جمله راه‌آهن، فرودگاه‌ها و حمل‌ونقل هوایی که مشکلات عدیده‌ای به دلیل شیوع ویروس کرونا داشته‌اند، مصوبه‌ای برای پرداخت تسهیلات اخذ شده است.

وی ادامه داد:‌هم‌‌اکنون فرآینده نحوه پرداخت این تسهیلات در حال طی شدن استکه بر اساس آن وام با نرخ سود 12 درصدی در اختیار این بخش‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه گذشته نیز از آغاز پرداخت وام 6 میلیون تومانی به 113 راننده بخش مسافری کشور خبر داده و گفته بود: حمل‌ونقل کشور جزو حوزه‌هایی بوده که به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و محدودیت‌هایی در تردد طی ماه‌های اخیر به وجود آمد.

آدم‌نژاد ادامه داد: برای جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به رانندگان بخش مسافری، به آنهایی که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند از امروز (چهارشنبه 7 خرداد) پیامک ارسال می‌شود و از هفته آینده پرداخت وام به این رانندگان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تاییدیه عملکرد این رانندگان را به وزارت کار ارسال کرد، پس از این مرحله نیز پیامک مراجعه به بانک برای آنها ارسال خواهد شد.

وزیر راه: رکود صنعت حمل‌ونقل قابل ملاحظه است

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا شرکت‌های هواپیمایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا شرکت های هواپیمایی ویروس کرونا شرکت های هواپیمایی شرکت های هواپیمایی شیوع ویروس کرونا حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد