Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دستورالعمل آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) داروسازی بالینی در مراقبت های ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ منتشر شد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، با توجه به مجوز صادر شده از سوی دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی برای رشته داروسازی بالینی در مراقبت های ویژه دستیار می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع دوره  از اول دی ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

پذیرش نهایی از طریق معدل گیری آزمون کتبی شامل یک صد سوال  با ضریب ۲ و آزمون شفاهی (به صورت OSCE) با ضریب ۱ و با رعایت کلیه مقررات انجام می پذیرد.

شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در هر مرحله از آزمون های کتبی و شفاهی (اعم از OSCE و...) ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره کل هر مرحله از آزمون ها هستند.

در این دوره حداقل ۵۰ درصد ظرفیت هر رشته/محل به اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور تعلق خواهد گرفت.

اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی آزاد اسلامی مشمول استفاده از مزایای فوق شناخته نمی شوند.

در صورت تکمیل نشدن ظرفیت اعضای هیئت علمی و یا عدم احراز حدنصاب، ظرفیت پذیرش از بین داوطلبان آزاد واجد شرایط تکمیل می شود و در بین داوطلبین آزاد در شرایط مساوی اولویت با اعضای غیرهیأت علمی شاغل دردانشگاههای علوم پزشکی خواهد بود.

در بین داوطلبین هیئت علمی در شرایط مساوی، اولویت با اعضای هیئت علمی تمام وقت جغرافیایی است. ارائه موافقت دانشگاه برای استفاده از سهمیه اعضای هیئت علمی الزامی است.

پذیرفته‌شدگان عضو هیات‌علمی و اعضای غیر هیأت علمی دانشگاهها موظف به سپردن تعهد محضری خاص به میزان سه برابر مدت آموزش به دانشگاه محل استخدام خواهند بود.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون از طریق دانشکده داروسازی علوم پزشکی تهران اعلام می شود.

کد خبر 4936641

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران داروسازی فلوشیپ ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان امتحانات پایان ترم دانشگاه های ایران سازمان سنجش آموزش مجازی دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی کنکور 99 خوابگاه دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اعضای هیئت علمی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

ایسنا/فارس در سفر رسمی رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تاجیکستان، دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی وزارت تندرستی تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۶ اردیبهشت و در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات،  دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد