Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حسن آزادی جمعه نهم خرداد در تشریح این خبر اظهار کرد: توقیف این قایق‌ها توسط عوامل پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات بندرلنگه استان هرمزگان انجام شده و در همین راستا هشت نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: شناورهای توقیفی به اسکله صیادی بندرلنگه انتقال داده شد تا با تشکیل پرونده قضایی برای برخورد و طی مراحل قانونی به آن رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آزادی خاطر نشان کرد: مبارزه با صید غیرمجاز برای حفظ منابع آبزی که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود، از وظایف این یگان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: این استان دارای ۲۲ بندر صیادی، موج شکن و ۳۹ مرکز تخلیه صید است که با برخورداری از۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی و ۳۱ هزار صیاد فعالیت‌های گسترده‌ای برای حفاظت از منافع صیادان و ذخایر آبزیان دارد.

آزادی تاکید کرد:  همکاری و حمایت یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات تاثیر به‌سزایی در کاهش تخلف‌ها دارد و پشتیبانی جامعه صیادی نیز عامل مهمی در ارتقاء فعالیت‌های این یگان برای برخورد با متخلفان صیادی هرمزگان است.

فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان گفت : تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و  صیادی و مقابله با صید غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مخاطبین این حوزه است.

پایگاه‌های حفاظت منابع آبزیان هرمزگان شامل ۷ پایگاه در شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، جاسک، بندرکلاهی، قشم، ابوموسی، پارسیان است.

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

سال گذشته ۱۹۹ فروند شناور صیادی غیرمجاز در هرمزگان توقیف شد.

کد خبر 515989 برچسب‌ها شیلات استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شیلات استان هرمزگان منابع آبزیان حفاظت منابع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور موتور لنج تجاری متخلف و کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج همیشه فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرزهای آبی و خشکی روز گذشته و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر یک فروند شناور تجاری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده 70دستگاه کولرگازی اسپیلت و 50 دستگاه تلویزیون LED را کشف و ضبط کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری پنج متهم در این رابطه اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی اعلام کرد: افزایش تعرض به جنگلبانان در سال جاری
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد