Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای محترم آباد شهرستان فنوج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال (روستای محترم آباد شهرستان فنوج )با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، سرپرست اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی روستا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فنوج، ریش سفیدان و معتمدین افتتاح و بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال  روستای محترم آباد شهرستان فنوج که بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌و دهیاری روستای محترم آباد در فضای با زیربنای 1350 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 3750 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال 98 شروع شده که امروز به مورد بهره برداری رسید.

با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 4000 نفر در قالب 950 خانوار و حدود 9 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح زمین چمن مصنوعی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: براساس دستور دادستان محترم پیرو اخطار شفاهی دوم اردیبهشت ماه و برداشت سازه‌های متحرک مورخ پنجم اردیبهشت در خصوص ساماندهی سواحل حوزه شهرستان نور در حریم ۶۰ متری و اراضی مستحدثه ملی توسط کارشناسان اداره در امور ساحل، نیروی یگان حفاظت، نیرو‌های حفاظتی سرجنگلبانی رستم رود با همراهی نیروی محترم انتظامی و شهرداری ایزدشهر با حضور در اراضی ساحلی نسبت تخریب و جمع آوری سازه‌های بتونی غیر مجاز اقدام و اعاده به وضع سابق نمودند.

مرحله دوم آزاد سازی و تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز از درب دوم پارک جنگلی تا ساحل امیر آباد بصورت کامل تخریب و به وضع سابق برگردانده شد و طی روز‌های آتی در مرحله سوم تا حوزه شهرستان محمودآباد بطور کامل طبق دستور دادستان محترم انجام بپذیرد.

هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل