Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@12:14:22 GMT

رضایی نامزد بهترین فوتبالیست آسیایی تاریخ سری‌آ

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۲۷۵

ساعت 24-مدافع سابق تیم ملی کشورمان نامزد بهترین فوتبالیست تاریخ آسیا در رقابت های سری آ ایتالیا شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین فوتبالیست تاریخ آسیا در رقابت‌های سری آ ایتالیا را برگزار کرد.

در این نظرسنجی نام ۱۰ فوتبالیست آسیایی برای کسب بهترین بازیکن تاریخ قاره کهن در رقابت‌های سری آ ایتالیا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان رضایی، مدافع سابق تیم ملی کشورمان یکی از این نامزدها انتخاب شد.
سایت AFC درباره مدافع ایرانی نوشت: رضایی یکی از بهترین مدافعان ایرانی در نسل جدید به شمار می‌آید. او در زمان حضور مهاجم بزرگ در سری آ ایتالیا موفق شد مقابل آن‌ها بدرخشد.
رضایی در سال ۲۰۰۱ از ذوب آهن به تیم پروجا ایتالیا ملحق شد. او بعد از آن به تیم مسینا رفت و خاطرات زیبایی را خلق کرد. او به تیمش کمک کرد تا از سری بی به سری آ صعود کند. او در آن فصل از ۳۸ بازی ۳۶ بازی را در ترکیب اصلی مسینا حضور داشت. در نهایت در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵ لیگ را با قرار گرفتن در رده هفتم بعه پایان بردند.
در آن زمان بسیاری از ملی پوشان ایرانی در بوندسلیگا می‌درخشیدند رضایی در سری آ ایتالیا موفقیت‌های خوبی به عنوان یک بازیکن ایرانی کسب کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن