Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی علی‌نژاد» امروز (جمعه) در یک برنامه تلویزیونی در مورد نامه اعتراضی چهار باشگاه لیگ برتری مبنی بر تعطیلی لیگ برتر فوتبال افزود: تا کنون چنین نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان نرسیده است. شاید آورنده این نامه در ترافیک مانده و یا در تبریز، مشهد و یا قائمشهر جا مانده است اما تاکنون چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتشار این نامه در فضای مجازی بوده و به دست ما نرسیده است. به همین خاطر نمی‌تواند مراحل اداری خودش را طی کند. هر کاری قوانین خاص خودش را دارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:این ستاد تصمیم گرفت که بازی‌ها از اواخر خرداد در لیگ برتر و لیگ دسته اول پیگیری شود. ما باید به صورت پلکانی بازگشایی ورزش را بررسی می‌کردیم . در حال حاضر بیشتر صنوف و مشاغل بازگشایی شدند. البته سیاست اصلی ما حفظ سلامت  و معیشت مردم است.

وی اظهار داشت: تصمیم به برگزاری مسابقات مربوط به فدراسیون است و به باشگاهی این موضوع مربوط نمی‌شود. وزارت بهداشت هم دستورالعمل‌های بهداشتی را  مصوب کرده و با اجرای پروتکل باید برنامه‌ها پیش رود.

علی‌نژاد یادآور شد: شرایط ایتالیا و اسپانیا نسبت به ایران در اوضاع کرونا به مراتب بدتر و میزان مرگ و میر بالاتری داشت، اما آنها کار خود را انجام دادند و تصمیم بر برگزاری بازی‌ها گرفتند. این ویروس تا 2 سال در ایران خواهد بود و در فصل پاییز شاهد موج دوم آن خواهیم بود. ستاد مبارزه با کرونا دستورالعملی را به ما ابلاغ کرده و در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: ما به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که آنها مجاز به انجام مسابقات هستند و تصمیم در مورد برگزاری و یا عدم برگزاری به عهده آنها است.

برچسب‌ها مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نسل‌های تمدن ساز اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند عاملی برای پیشرفت، تمدن سازی و جامعه سازی در کشور است و آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار مهمترین نقش را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شیوه نامه جدید مدارس غیردولتی به جایگاه و نقش معلمان مدارس غیردولتی توجه ویژه‌ای شده است، اضافه کرد: در این شیوه نامه جایگاه معلمان این مدارس احیا شده و وضعیت پرداختی حقوقی این افراد متفاوت خواهد بود. بی شک معلمان مدارس غیرانتفاعی که حقوق مناسب دریافت نمی‌کنند، نمی‌توانند انتظارات تعلیمی و تربیتی در حوزه تربیت دانش ِآموزان در تراز انقلاب را برآورده کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بحث شهریه مدارس غیردولتی مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی خواهند بود و وضعیت و ساز و کار پرداخت شهریه به استان‌ها تفویض شده است. در این شیوه نامه افزایش شهریه مدارس پایین دستی و مدیریت شهریه مدارس بالادستی پیش بینی شده است.

محمودزاده با اظهار اینکه تقویت مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و تربیتی از دیگر اهداف شیوه نامه جدید است، گفت: فعالیت‌های پرورشی در سه محور برنامه‌های تمهیدی، ترویجی- تبلیغی و تعمیقی برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6095982

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند