Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد ۲۸۹۲ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

رضاعی گفت: شهرستان‌های سنندج ۹۸۴ نفر، سقز ۴۹۶ نفر، بانه ۲۷۳ نفر، قروه ۲۳۷ نفر، دیواندره ۲۲۷ نفر، مریوان ۲۲۱ نفر، کامیاران ۱۵۷ نفر، بیجار ۱۵۲ نفر، دهگلان ۱۱۴ نفر و سروآباد ۳۱ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابراز داشت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۱۰۴۳۴ نمونه است که از این تعداد ۲۸۹۲ مورد مثبت، ۷۳۹۲ مورد منفی و ۱۵۲ مورد اعلام نشده است.

رئیس دانشگاه با اعلام ۱۵۵۸ بیمار بهبود یافته افزود: متاسفانه ۱۵۱ نفر از هم استانی‌های عزیزمان (۴۰ نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۵ نفر در کامیاران، نه نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، شش نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان) به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن گردیده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد

مرحله آزمایشی رها سازی آب از سد آزاد به سد قوچم جهت ذخیره و انتقال به شهر دهگلان آغاز شد. - اخبار استانها -

حسین راهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان از رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم جهت ذخیره و انتقال به شهر دهگلان خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه، تأمین آب شرب شهرستان‌های دهگلان، قروه و دزج است.

وی افزود: این اقدام در ادامه تحقق اهداف سد آزاد و سامانه‌های انتقال برای تأمین آب شرب پایدار بخشی از استان کردستان بوده که پروژه تأمین آب شرب شهر سنندج از این سد در آذر ماه 1401 به بهره‌برداری رسید و در ادامه و آینده نزدیک، آب از سد قوچم به شهر دهگلان منتقل خواهد شد.

معاون اجرایی سد آزاد و ژاوه گفت: رهاسازی اولیه آب از سد آزاد به سد قوچم انجام شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری سعی بر این است که آب شرب دهگلان تأمین شود.

وی در پاسخ به این سؤال که پروژه آبرسانی به قروه و دزج چه زمانی به اتمام می‌رسد؟ عنوان کرد: بستگی به تأمین بودجه و نقدینگی دارد، در حال حاضر شش هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

راهنورد بیان کرد: تاکنون برای اجرای پروژه حدود 20 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان