Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:10:56 GMT

حوادث رانندگی شرق سمنان ۱۰ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۶۷۵

حوادث رانندگی شرق سمنان ۱۰ مصدوم داشت

ناصر سلمانپور روز جمعه در  گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت هفت و ۳۰ دقیقه ،  ۱۵ کیلومتر بعد از عباس آباد میامی به سمت کاهک ، حادثه واژگونی  خودروی پراید روی داد .

وی با بیان اینکه این حادثه ۶ مصدوم داشت، ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از اقدام‌های اولیه کارشناسان اورژانس پایگاه ۱۱۵ عباس آباد و میاندشت برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود همچنین از واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در محور روستای طرود به معلمان خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه این حادثه  پنج کیلومتر بعد از روستای طرود رخ داد که ۴ تن مصدوم شدند .

وی افزود: مصدومان حادثه به علت شدت جراحت برای ادامه معالجه پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال داده شدند.  

محور های مواصلاتی شاهرود و میامی از راه های پرتردد کشور هستندکه هر ساله حدود ۲۰ میلیون رفت و آمد در این مسیر ها انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می پیوندد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است. 

برچسب‌ها اورژانس هوایی شاهرود تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی شاهرود تصادفات جاده ای اورژانس هوایی شاهرود تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز