Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان فولاد برای دومین بار تست کرونا دادند و در حالی که قبلاً اعلام شده بود که تست دو بازیکن مثبت اعلام شده بود اما برای سومین بار تست آن‌ها منفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اعلام ستاد مبارزه با کرونا مسابقات لیگ برتر قرار است از 22 خردادماه از سر گرفته شود و این روزها تیم‌های لیگ برتری از بازیکنان خود تست کرونا می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فولاد چند روز پیش اعلام کرد در تست دوم اعضای این تیم، تست دو بازیکن و سه عضو کادر اجرایی مثبت اعلام شده است اما اکنون مدیرعامل این تیم اعلام کرد در سومین تست تمام بازیکنان در سلامت کامل هستند و تنها دو نفر از اعضای کادر فنی باید دوباره تست بدهند.

سعید آذری در صفحه شخصی‌اش نوشت: نتیجه تست های سوم قهرمانان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان که روز گذشته هشتم خردادماه انجام شد، خوشبختانه منفی اعلام شود.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: سعید آذری مسابقات لیگ برتر تست کرونا ستاد مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در این فصل که باعث شد قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند و از مسابقات جام حذفی آلمان هم کنار بروند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل بگیرند. 

جستجو برای یافتن سرمربی جدید برای بایرن و انتخاب جانشین توخل در پایان فصل از همان زمان آغاز شد و نام‌های بسیاری مطرح شد که جدی‌ترین آنها رانگنیک بود اما این مربی هم تصمیم گرفت همچنان در تیم ملی اتریش بماند و به پیشنهاد دریافتی از سوی این باشگاه پاسخ منفی داد. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند استراتژی جدیدی را پس از این پاسخ منفی به کار بگیرند. آنها به جای در نظر گرفتن یک نامزد و مذاکره صرف با او، قصد دارند به صورت همزمان چند گزینه متفاوت را در نظر بگیرند و مذاکرات را به صورت موازی پیش ببرند. 

مکس ایبرل، مدیر این باشگاه، همچنان علاقه زیادی به همکاری با روبرتو دی زربی دارد و حالا به دنبال مذاکره و به خدمت گرفتن او خواهد بود. این مربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد اما بعید است که این باشگاه انگلیسی مانع جدایی او شود.

دیگر خبرها

  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه