Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه ایرنا پیکر زنده یاد قاسم کویتی پور، پیشکسوت دوومیدانی خوزستان به یاد روزهایی که در ورزشگاه تختی اهواز دوندگی می کرد، برای آخرین بار دور چمن ورزشگاه تشییع و به سمت خانه ابدی اش، بدرقه شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه دوومیدانی استان، مراسم تشییع پیکر این مرحوم در پیست دوومیدانی ورزشگاه تختی اهواز تنها با حضور پنج نفر از اعضای خانواده وی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم قاسم کویتی پور ملی پوش سابق کشورمان، صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه بر اثر ایست قلبی درگذشت.

سعید پویا دبیر هیات دوومیدانی خوزستان با بیان اینکه مرحوم کویتی پور ۶۹ سال سن داشت، اظهار داشت: این پیشکسوت، مدال برنز بازی‌های آسیایی تهران در سال ۱۹۸۴ را کسب کرد و به عنوان نماینده خوزستان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوومیدانی کشور معرفی شد.

وی افزود: مرحوم کویتی پور یکی از مربیان سازنده این رشته در کشور بود و ورزشکاران بسیاری را به دوومیدانی معرفی کرد.

برچسب‌ها دوومیدانی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوومیدانی اهواز دوومیدانی اهواز کویتی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

بوکسور سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران با ناک‌اوت حریف قدرتمند هندی در همان راند نخست، فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به نقل ازفدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد دار فانی را وداع گفت
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است