Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:26:00 GMT

حال رئیس جمهور مستعفی یمن وخیم است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۸۷۹۷

حال رئیس جمهور مستعفی یمن وخیم است

پایگاه اطلاع رسانی یمن نیوز روز جمعه بدون ذکر نام این منابع سیاسی به نقل از یک نفر از آنها افزود: منصور هادی دچار بیماری شدید و زمین گیر شده است.  

وی تصریح کرد: حال کنونی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن فراتر از مشکلات جسمی است که وی قبلاً دچار آن شده بود. 

در همین حال " منیر الماوری " از فعالان سیاسی یمن نیز گفت که منصور هادی طی روزهای گذشته دچار سکته شده و به دلیل شرایط بحرانی خود نتوانست برای درمان به آمریکا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، رئیس جمهور مستعفی یمن اکنون به سختی سخن می‌گوید و به دلیل سکته توانایی راه رفتن ندارد.  

الماوری مشخص نکرد که منصور هادی به سکته مغزی یا قبلی دچار شده است.     

منصور هادی در سال ۲۰۱۲ و در اثر انقلاب مردمی و با سرنگونی عبدالله صالح دیکتاتور یمن روی کار آمد و رئیس جمهوری یمن شد، ولی به جای خدمت به یمنی‌ها وی نیز همانند صالح عملا مجری دستورات ریاض گردید و به ملت خود پشت کرد؛ همین امر موجب شده تا یمنی‌ها با منصور هادی نیز مخالفت کنند. به دنبال تحولات یمن در سال ۲۰۱۵ وی از منصب خود استعفا کرد و ابتدا به عدن رفت و با پس گرفتن استعفای خود، این شهر را به عنوان پایتخت خود اعلام کرد. 

ولی طولی نکشید که وی به همراه شماری از اعضای کابینه خود به ریاض فرار کرد و در هتل‌های این کشور اقامت گزید؛ از همان زمان توطئه آل سعود برای حمله به یمن با بهانه بازگرداندن هادی منصور به این کشور رقم خورد و در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ عربستان با تشکیل ائتلافی از کشورهایی همچون امارات و بحرین و آمریکا و مزدورانی از دیگر کشورهای عربی به یمن حمله کرد، تهاجمی که هنوز هم با شدت فراوان ادامه دارد، ولی بوی شکست آن برای همگان پس از شش سال به مشام می‌رسد. 

برچسب‌ها یمن آسیای غربی منصورهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن آسیای غربی منصورهادی یمن آسیای غربی منصورهادی منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور به کشور بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر کراچی
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد