Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد گلی  مدیر امور برق زابل اظهارداشت: با توجه به انتشار عکس و کلیپی در فضای مجازی در زمینه انحراف تعدادی تیر برق و همچنین در آب ماندن ۲ عدد تیر و یک دستگاه ترانس متعلق به ایستگاه پمپاژ آب و فاضلاب روستایی در منطقه کوه خواجه این موضوع پیگیری و مشکل بر طرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به ورود حجم آب قابل توجه به تالاب هامون و منطقه کوه خواجه تعداد سه عدد تیر برق در این حوزه منحرف و ۲ عدد تیر و یک دستگاه ترانس نیز به زیر آب رفته بودند که با تلاش بی وقفه نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق زابل موضوع پیگیری و بر طرف شد.

مدیر امور برق زابل تصریح کرد: نبود مسیر مناسب برای استفاده از جرثقیل کار را با دشواری بسیاری مواجه کرد، اما با تلاش نیرو‌های امدادی برق تعداد سه تیر منحرف شده مجدد بازسازی و نصب شد.

او در مورد کلیپ انتشار یافته از به زیر آب رفتن ۲ عدد تیر برق و یک دستگاه ترانس متعلق به ایستگاه پمپاژ آب و فاضلاب روستایی در این منطقه گفت: جریان برق این تیر‌ها قطع و به محض فروکش کردن آب کار جا به جایی تیر و ترانس به بیرون از آب انجام خواهد شد.

محمدگلی افزود: این تیر‌ها کار تامین برق آب و فاضلاب روستایی در این منطقه را بر عهده داشتند که تا برطرف شدن این مشکل، برق مورد نیاز این بخش از محل دیگری تامین شده است.

اوتصریح کرد: میزان خسارات وارد شده به تجهیزات برق این منطقه حدود یک میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق رسانی روستاها سقوط تیر برق عدد تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»

دریافت 53 MB کد خبر 6095355

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • حل مشکل پنجاه ساله «اسناد رفسنجان قشم»
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • احیای بخشی از تالاب بین المللی هامون و شور وصف ناپذیر مردم سیستان
  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان