Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@21:18:40 GMT

توئیتر به ترامپ پاتک زد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۰۴۴

توئیتر به ترامپ پاتک زد

شبکه اجتماعی توئیتر ضمن پنهان کردن محتوای یکی از توئیت های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مورد حوادث شهر مینیاپولیس، این توئیت را مصداق «تمجید از خشونت» ارزیابی کرد.

قدامی که توئیتر درباره پست ترامپ انجام داد

قدس آنلاین: رئیس جمهوری ایالات متحده به دنبال ناآرامی‌های شهر مینیاپولیس با انتشار دو توئیت پیاپی تهدید کرد که گارد ملی و ارتش را برای برقراری نظم و آرامش به این شهر اعزام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان توئیت دوم خود که اکنون از سوی توئیتر پنهان شده نوشته است: «وقتی غارتگری شروع می‌شود تیراندازی آغاز می‌شود.»

این بخش از توئیت دونالد ترامپ می‌توانست به مثابه دستوری به پلیس، گارد ملی و ارتش برای تیراندازی به تظاهرکنندگان تعبیر شود. کاربران توئیتر اکنون برای مشاهده این توئیت باید بر روی دکمه «مشاهده» کلیک کنند. آنها در غیر این صورت به جای مشاهده محتوای توئیت با این پیام توئیتر روبرو می‌شوند: «این توئیت مقررات توئیتر در مورد تمجید از خشونت را نقض کرده است. با این حال توئیتر تشخیص داده که در دسترس باقی ماندن این توئیت ممکن است در راستای منافع عمومی باشد.»

دونالد ترامپ در ابتدای توئیت خود تظاهرکنندگان در مینیاپولیس را «اراذل و اوباش» خوانده است. خیابان‌های شهر مینیاپولیس در ایالت مینه‌سوتا پنجشنبه شب برای سومین شب پیاپی صحنه درگیری معترضان به خشونت پلیس با سیاهپوستان بود. تظاهرکنندگان در مینیاپولیس خواستار اجرای «عدالت» و تعقیب قضایی عاملان مرگ جورج فلوید شده‌اند. این مرد سیاهپوست روز دوشنبه هنگام بازداشت در مینیاپولیس توسط پلیس کشته شد.

رئیس جمهوری ایالات متحده روز پنجشنبه دستوری اجرایی صادر کرد که براساس آن اختیارات شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر برای کنترل محتوای مطالب منتشرشده کاهش پیدا می‌کند. توئیتر روز سه‌شنبه برای اولین بار برای یکی از توئیت‌های دونالد ترامپ از برچسب «راستی‌آزمایی» استفاده کرده بود. امری که خشم چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا که بسیاری از تصمیم های خود را از طریق این شبکه اجتماعی اعلام می‌کند برانگیخت. او در واکنش به این تصمیم توئیتر تهدید کرد که شبکه‌های اجتماعی را «تعطیل» خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توییتر دونالد ترامپ توئیتر و ترامپ دونالد ترامپ رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟