Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@15:03:17 GMT

قرمزها به دنبال جذب بازیکن ۱۹ ساله ایتالیایی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۲۸۸

قرمزها به دنبال جذب بازیکن ۱۹ ساله ایتالیایی

منچستریونایتد از زمانی که پیترو پلگری ۱۶ سال سن داشت به او علاقمند بوده و این علاقه همچنان وجود دارد، آنها معتقدند پلگری آینده درخشانی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتقال پیترو پلگری به موناکو، این مهاجم ۱۹ ساله دچار مصدومیت هایی متوالی شد اما با این وجود همچنان یک هدف جذاب در نقل و انتقالات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع به گزارش جانلوکا دی مارتزیو منچستریونایتد که با موناکو روابط خوبی دارد، برای آینده خود به این مهاجم ایتالیایی علاقمند است و باشگاه انگلیسی از زمانی که پلگری ۱۶ سال سن داشت او را زیر نظر داشته است.

با این حال موناکو که برای جذب پیترو پلگری از جنوا حدود ۳۰ میلیون یورو پرداخت کرد، برای فصل بعد قرار است تغییرات زیادی (از جمله در پست مدیریت ورزشی) کند و با کاهش هزینه ها به جوانانی مثل پلگری فرصت بیشتری برای بازی دهد. بنابراین باید منتظر ماند و دید در صورت اقدام منچستریونایتد آنها موفق به جذب او خواهند شد یا نه. گفتنی است پلگری وقتی ۱۵ سال و ۲۸۰ روز سن داشت اولین بازی خود در سری آ را انجام داد و سپس در روز خداحافظی فرانچسکو توتی، اولین گل خود در این رقابت ها را مقابل رم به ثمر رساند.

طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیترو پلگری منچستریونایتد بازی لیورپول و منچستریونایتد پیترو پلگری منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟

تیم فوتبال الاتحاد عربستان قصد دارد سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ